تمام ستاره‌های ارزیابی خدمات پس از فروش کشور به ایساکو رسید تولید و تجارت

تمام ستاره‌های ارزیابی خدمات پس از فروش کشور به ایساکو رسید

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - طبق جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو با 13 سال صدرنشینی در حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور، امسال نیز با کسب امتیاز 85.92 برای نخستین بار، رتبه یک این حوزه را بلامنازعانه به خود اختصاص داد.

اخبار شرکت‌ها ؛ ایکوپرس - شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، که در سیزده سال گذشته همواره در بین شرکت‌های ارایه دهنده خدمات پس از فروش صنعت خودرو، بالاترین امتیاز این حوزه را از آن خود کرده، در سال جاری نیز با رشدی چشم گیر در تمام شاخص‌ها موفق شد، ﺑﺮاﺳﺎس آخرین بازنگری دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش، برای نخستین بار در بین تمامی شرکت‌های خودروساز کشور تمام سه ستاره ارزیابی حوزه خدمات پس از فروش صنعت را کسب کند و «رتبه یک» این حوزه را به خود اختصاص دهد.
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، بر طبق ازریابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو ﺑﺮ اﺳﺎس دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ بازنگری چهار ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش در اﻣﺘﯿﺎز «ﺷﺎﺧﺺ ﮐﻞ» و «ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻋﻤﻠﮑﺮد» در ﺣﻮزه ﺧﺪﻣﺎت‌رﺳﺎﻧﯽ به تمامی محصولات خود «رتبه یک» را از آن خود کرده است، این در حالی‌ است که در سال گذشته نیز این شرکت موفق به کسب رتبه یک برای هفت محصول ایران خودرو شده بود.

فصل اقتصاد

مدیر عامل ایساکو در این باره گفت: تحریم‌های ظالمانه، مشکلات ناشی از مسایل اقتصادی و محدویت‌های حاصل از بیماری کرونا طی سال‌های اخیر بیش از پیش حوزه صنعت خودرو را تحت تاثیر قرار داد و موانع زیادی در مسیر ارایه خدمات پس از فروش ایجاد شد، اما این مجموعه با تلاشی صد چندان کوشید از طریق داخلی‌سازی قطعات خودرو، خودکفایی در تولید ابزار مخصوص، تامین از منابع داخل و در سایه حمایت‌های مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، برنامه‌ریزی‌های دقیق در ستاد، کوشش کارکنان مجموعه و تلاش مضاعف نمایندگی‌های مجاز رضایت مشتریان ایران‌خودرو را از خدمات پس از فروش تا سطح کسب رتبه یک، ارتقا دهد.
بابک سلاجقه با اعلام این موفقیت گفت: در راستای طرح تحول کیفی در سطح تمامی گروه صنعتی ایران‌خودرو اقدامات مهمی شکل گرفته و شرکت ایساکو نیز هم‌راستا با این حرکت جهادی، با انگیزه‌تر از همیشه به افقی روشن‌تر می‌اندیشد و این دستاورد، آغاز راه خدمتی متفاوت و نوین به هموطنان است. وی اظهار امیدواری کرد، با برنامه‌های در دست انجام همچنان کیفیت ارایه خدمات را به شکل مستمر بهبود بخشیده و همواره در مسیر افزایش رضایت مشتریان گام برداریم.
انتهای پیام/



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

حضور وزیر صمت در شرکت کاله مازندران

حضور وزیر صمت در گلزار شهدای شهرستان آمل

ارزان سازی مواد غذایی اولویت پیش روی وزارت صمت

روایت فائو از کاهش شاخص قیمت مواد غذایی برای ششمین ماه متوالی

مروری بر ابهامات تحمیل شده بر بازار سرمایه

افزایش 30 درصدی تجارت کشورهای حاشیه خزر

اعلام آمادگی ایران برای صادرات لبنیات به روسیه

افزایش 45 درصدی تجارت ایران با کشورهای حاشیه خزر

شرکت‌های ایرانی آماده تأمین لبنیات و محصولات کشاورزی فروشگاه‌های زنجیره‌ای روسیه

تقویت صادرات فرش دستباف و حمایت از قالیبافان

جزئیات برنامه توسعه دو میدان مشترک نفتی آزادگان و یادآوران

سهام کدام شرکت‌ها به عنوان سهام عدالت واگذار می‌شود/ جدیدترین قیمت سهام عدالت

مهلت ثبت شناسه لوازم‌یدکی خودرو امروز پایان می‌یابد

ادامه افزایش قیمت نفت پس از تصمیم اوپک پلاس

واکاوی خلاءهای دیپلماسی اقتصادی کشور/ عضویت ایران در سازمان شانگهای برای آمریکا خطرناک است

مهلت تکمیل مدارک برای واردکننده‌های خودرو تمدید شد

پشت پرده ایجاد تورم در اقتصاد ایران/ نسخه شفابخش ضد تورمی چگونه نوشته می‌شود

جلسه شورای عالی مسکن 16 مهر برگزار می‌شود

اعلام اسامی شرکت‌های واجد شرایط واردات خودرو تا پایان مهر

تخصیص سیمان رایگان وکمک به تامین لوازم خانگی برای زلزله‌زدگان خوی

بیشترین حجم فولاد تولیدی کشور صرف مصارف داخلی می‌شود

جابجایی پپسی با تسلا

ورود زعفران نو به بازار از 15 روز دیگر/ وضعیت تولید امسال خوب است

اعزام هنرآموزان ایرانی به مسابقات جهانی مهارت

دامپزشکان عضو سازمان نظام دامپزشکی بیمه تأمین‌اجتماعی می شوند

فصل اقتصاد سایت تخصصی اقتصاد ایران

© - www.fasleqtesad.ir . All Rights Reserved.