با حضور قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو:
مراسم تقدیر از نمایندگی های رتبه یک ایساكو برگزار شد خودرو

مراسم تقدیر از نمایندگی های رتبه یک ایساكو برگزار شد

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - مراسم تقدیر از نمایندگی های رتبه یک خدمات پس از فروش ایران خودرو با حضور قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در جزیره کیش برگزار شد.


به گزارش فصل اقتصاد به نقل از روابط عمومی ایساكو، عباس ملکی طهرانی در جمع 58 نمایندگی برتر خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو اظهار كرد: شما نمایندگی های برتر نمونه بارزی از 800 نمایندگی هستید که به حقیقت اصول شراکت را به خوبی ادا کرده اید و ایران خودرو به اتکا زحمات و موفقیت شما آینده ای روشن برای سهامداران، مردم و قطعه سازان پیش بینی می کند .
Normal
0
false
false
false
EN-US
X-NONE
AR-SA
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Table Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
وی با اشاره به اقدامات ایران خودرو در راستای کسب بالاترین شاخص رضایت مشتریان در ارزیابی سال 95 افزود: گروه صنعتی ایران خودرو با هدف حفظ و ارتقا كیفیت، بهبود تامین قطعات و برقراری ارتباط موفق بین فروش و خدمات پس از فروش اقداماتی اساسی را برای تسهیل در ارایه خدمات به مشتریان اجرا نموده است .
قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو خاطر نشان کرد: پیش از این شاهد مراجعه 92 درصد از محصولات با کارکرد کمتر از 10 هزار کیلومتر برای دریافت خدمات به شبکه بودیم اما با اجرای اقدامات اصلاحی اکنون این رقم به 30 درصد کاهش یافته است. همچنین خودروی متوقع (در انتظار قطعه) در نمایندگی ها به کمتر از 500 دستگاه رسیده و امیدواریم خودروهای متوقف نیز تا پایان سال به سه دستگاه در روز کاهش یابد .
لازم به ذکر است ایساکو در سال 95 توانسته هشتمین مقام اولی را برای هشتمین سال متوالی کسب کند ویژگی خاص و برتر این دوره ‌از ارزیابی ها، كسب بالاترین امتیاز برای خدمات ارایه شده به تمامی محصولات ایران‌ خودرو بوده است. شرکت ایساکو از سه ماهه سوم سال 94 تا مهر ماه سال 96 توانسته امتیاز خود را در رضایت مشتریان به صورت صعودی افزایش دهد. به طوری که در این بازه زمانی به ترتیب امتیازهای خود را به ترتیب از 699 به 705، 711، 721، 731، 736 و 743 رسانده است.


ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

17 بانک نهضت ملی مسکن را تحریم کردند

بازار خودرو مشتری ندارد

قاچاق روزانه 8 میلیارد تومان آدامس، شکلات و بیسکوئیت

ویترین تسنیم شماره 742/ «پیج جنگ»

تصویب 1.3 میلیارد دلار درخواست سرمایه گذاری خارجی

بلاتکلیفی 500 میلیون دلار ثبت سفارش خودرو

عدم دست‌یابی به اهداف طرح شناسه کالا و کد رهگیری بعد از 5سال

درخواست جلوگیری از ورود تجهیزات موتورولا به کشور

بازار سرمایه برای رفع ناترازی انرژی آستین بالا زد/ بورس در خدمت تامین مالی ساخت نیروگاه‌های جدید

مپنا اوراق اجاره منتشر می‌کند

ورود کمیسیون عمران به بررسی وضعیت اجرای قانون نظام مهندسی با تشکیل پرونده نظارتی

مردی با قدرت مکشِ موفقیت

مذاکرات گازی ایران با ترکمنستان و روسیه

6 طرح ذخیره‌سازی گاز در حال توسعه است

دیگر ناترازی گازی مطرح نیست، کمبود گاز داریم

مپنا اوراق اجاره منتشر می کند

احیای شورای سیاست‌گذاری خودرو برای ارتقاء کیفیت و ایمنی

صحت پیش‌بینی سازمان هواشناسی به 82 درصد رسید

حراج های پاییزی شمش طلا در اول مهرماه آغاز می شود

ادامه روند افزایشی در بورس

تدبیر مجلس برای کاهش قتل‌ در کشور با استفاده از سلاح گرم/ مجازات‌ها متناسب با جرم می‌شود

تخصیص بودجه‌‌ برای تکمیل راه‌آهن رشت-آستارا از سوی پوتین

وزارت راه و شهرسازی؛ یک ترکیب ناهمگون مثل آب و روغن

انفجار و سقوط ارز رژیم صهیونیستی

رالی افزایش صادرات در سنگاپور

© - www.fasleqtesad.ir . All Rights Reserved.