با حضور قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو:
مراسم تقدیر از نمایندگی های رتبه یک ایساكو برگزار شد خودرو

مراسم تقدیر از نمایندگی های رتبه یک ایساكو برگزار شد

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - مراسم تقدیر از نمایندگی های رتبه یک خدمات پس از فروش ایران خودرو با حضور قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در جزیره کیش برگزار شد.


به گزارش فصل اقتصاد به نقل از روابط عمومی ایساكو، عباس ملکی طهرانی در جمع 58 نمایندگی برتر خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو اظهار كرد: شما نمایندگی های برتر نمونه بارزی از 800 نمایندگی هستید که به حقیقت اصول شراکت را به خوبی ادا کرده اید و ایران خودرو به اتکا زحمات و موفقیت شما آینده ای روشن برای سهامداران، مردم و قطعه سازان پیش بینی می کند .
Normal
0
false
false
false
EN-US
X-NONE
AR-SA
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Table Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
وی با اشاره به اقدامات ایران خودرو در راستای کسب بالاترین شاخص رضایت مشتریان در ارزیابی سال 95 افزود: گروه صنعتی ایران خودرو با هدف حفظ و ارتقا كیفیت، بهبود تامین قطعات و برقراری ارتباط موفق بین فروش و خدمات پس از فروش اقداماتی اساسی را برای تسهیل در ارایه خدمات به مشتریان اجرا نموده است .
قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو خاطر نشان کرد: پیش از این شاهد مراجعه 92 درصد از محصولات با کارکرد کمتر از 10 هزار کیلومتر برای دریافت خدمات به شبکه بودیم اما با اجرای اقدامات اصلاحی اکنون این رقم به 30 درصد کاهش یافته است. همچنین خودروی متوقع (در انتظار قطعه) در نمایندگی ها به کمتر از 500 دستگاه رسیده و امیدواریم خودروهای متوقف نیز تا پایان سال به سه دستگاه در روز کاهش یابد .
لازم به ذکر است ایساکو در سال 95 توانسته هشتمین مقام اولی را برای هشتمین سال متوالی کسب کند ویژگی خاص و برتر این دوره ‌از ارزیابی ها، كسب بالاترین امتیاز برای خدمات ارایه شده به تمامی محصولات ایران‌ خودرو بوده است. شرکت ایساکو از سه ماهه سوم سال 94 تا مهر ماه سال 96 توانسته امتیاز خود را در رضایت مشتریان به صورت صعودی افزایش دهد. به طوری که در این بازه زمانی به ترتیب امتیازهای خود را به ترتیب از 699 به 705، 711، 721، 731، 736 و 743 رسانده است.


ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محمودزاده: تولید مسیری برای مهار تورم/ افزایش نرخ بیکاری در کشور از رشد تورم هم مهلک تر است

دیدار های جداگانه رئیس کل دیوان محاسبات با نماینده ولی فقیه، استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان فارس/ دستغیب: برقراری انضباط مالی یکی از راه های مهار تورم است/ تدوین دستورالعمل رای نظارت دقیق بر عملکرد شرکت ها

لاجوردی: دولتمردان اقتصادی برای مهار تورم پیوند ریال با دلار را بشکنند/ ارزش‌گذاری‌ها با دلار متوقف شود

سرمایه‌گذاری 200 میلیارد تومانی بیمه مرکزی در پلاسمای خون

روند رو به کاهش رشد نقدینگی+جدول

روند قیمت نفت افزایشی شد

چهار جلد خاطرات به خط ناصرالدین شاه در کاخ گلستان به نمایش درآمد

رشد توزیع زمانی و‌ مکانی سفرهای نوروزی نسبت به سال گذشته

حقوق ورودی تلفن همراه بالای 600 دلاری حد اقل 15 درصد شد

حضور 10 میلیون مودی در سامانه سازمان امور مالیاتی

احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های تهران طی امروز و فردا

از راه‌اندازی لیست انتظار در مسیرهای پرتقاضا تا افزایش قیمت بلیت اتوبوس

اعلام آخرین وضعیت کرونا در کشور/ افزایش آمار جان باختگان کرونایی

ارائه خدمت نوروزی به بیش از 4 میلیون مسافر

هشدار هلال احمر به کوهنوردان/ از صعود به ارتفاعات و حضور در کنار رودخانه‌ها خودداری کنید

شرایط دریافت وام ازدواج در سال 1402

حمایت مدعی‌العموم از کاسبان خسارت دیده خیابان بهار / شهرداری موانع تردد خیابان بهار حدفاصل سمیه تا طالقانی را رفع کند

یک سالگی امکان مشاهده رایگان و نامحدود عمق مظنه

فعالان اقتصادی به آینده امیدوار شدند/ رشد سرمایه گذاری دربخش مولد

دولت از نیروهای خوش‌فکر و جوان در تیم اقتصادی استفاده کند

جزئیات مصوبات شورای عالی اشتغال/ اختصاص 100 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال در سال جاری

توسعه مالچ‌های غیرنفتی با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان برای مقابله با بیابان‌زایی

کمک‌های امداد و نجات به مردم گرفتار در سیل/ ادامه امدادرسانی در جیرفت و رودبارجنوب

تولید دست مصنوعی در مرکز توانبخشی هلال احمر/تحویل300 آمبولانس تا اواخر اردیبهشت‌ماه

آماده‌باش 400 آتش‌نشان در 175 نقطه از تهران برای خدمت‌رسانی به شهروندان

© - www.fasleqtesad.ir . All Rights Reserved.