لینکدین، پرکاربردترین ابزار بازاریابی در میان مدیران تبلیغات

لینکدین، پرکاربردترین ابزار بازاریابی در میان مدیران

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - وب‌سایت اقیانوس آبی: امروزه شبکه‌های اجتماعی، یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین ابزارهای بازاریابی محسوب می‌شوند. در بین تمام رسانه‌های اجتماعی، لینکدین با توجه به حضور مدیران و متخصصان، مؤثرترین رسانه برای کسب‌وکارها شناخته شده است و میلیون‌ها انسان حرفه‌ای روزانه از آن برای پیشرفت کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند. علاقه مردم به استفاده از این شبکه‌ی اجتماعی رو به افزایش است و همین، بهترین فرصت برای صاحبان کسب‌وکار است تا از ظرفیت به وجود آمده نهایت بهره را ببرند و در این شبکه اجتماعی بازاریابی کنند.
لینکدین، پرکاربردترین ابزار بازاریابی در میان مدیران
چگونه در لینکدین مخاطبان خود را جذب کنیم؟
1. پروفایلتان را کامل کنید
داشتن یک پروفایل که کاملاً آپدیت نگه داشته ‌شود بسیار مهم است. یک پروفایل ناقص نه تنها هیچ مزیتی برای شما ایجاد نمی‌کند بلکه به برند شما آسیب هم می‌زند. ابتدا پروفایل پایه انگلیسی خود را بسازید و در بعد در قسمت نسخه‌های دیگر پروفایل (Other Versions)، یک پروفایل دیگر به زبان فارسی بسازید. لینکدین، امکانات بسیار زیادی در قسمت پروفایل به شما می‌دهد که از همه آن‌ها استفاده کنید. مثلاً می‌توانید تابلوی افتخارات و جوایز(Awards) درست کنید، آثار منتشر شده‌تان (Publications) را قرار دهید، تصویر مدارک حرفه‌ای‌تان را آپلود کنید و غیره. شما ملزم هستید پروفایل خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنید تا کاربران مستقیماً به سایت اصلی شما هدایت شوند. در صورت بهینه بودن صفحه پروفایل، به‌طور کلی حدود 74 درصد از مخاطبین لینکدین شما به وب‌سایتتان سر می‌زنند. در کل لینکدین 4 برابر بیشتر از توییتر و فیس بوک ورودی سایت شما را افزایش می‌دهد.
2. پروفایلتان را آنالیز کنید
روی لینک آنالیز در بالای صفحه کلیک کنید. اکنون می‌توانید اطلاعاتی مثل تعداد کل تعاملات کاربران، کلیک‌ها و میزان جذب مخاطب به ازای هر پست را ببینید و این اطلاعات، به شما نشان می‌دهد که چه تعداد از افرادی که پروفایل شما را مشاهده می‌کنند با آن ارتباط برقرار می‌کنند.
با استفاده از اطلاعاتی که از این بخش به دست می‌آورید، می‌توانید نقاط ضعف و قدرت خود را شناسایی کنید و در صورت لزوم اصلاحاتی را در استراتژی بازاریابی‌‌ خود اعمال کنید. برای موفقیت در لینکدین باید ساده باشید، خوب بنویسید و البته تعامل برقرار کنید.
3. موضوع صنایع بیشترین تقاضا را در لینکدین دارد
بر اساس آمار منتشر شده توسط لینکدین، از هر 10 کاربر، 6 کاربر به محتواهایی با موضوع صنعت علاقه دارند.
4. پست‌های خود را در غروب، اواخر بعدازظهر و آخر هفته‌ها ارسال نکنید
اگر می‌خواهید از طریق لینکدین مخاطبان بیشتری جذب کنید، باید زمان‌هایی را برای به اشتراک‌گذاری محتوا انتخاب کنید که افراد بیشترین حضور را در این شبکه‌ی اجتماعی دارند. تحقیقات نشان داده صبح و ظهر بهترین زمان ارسال پست است و از میان روزهای هفته، شنبه تا چهارشنبه زمان‌های بهتری هستند.
5. قسمت عنوان را مناسب انتخاب کنید
انتخاب عنوان (Title) درست که در زیر اسمتان نمایش داده می‌شود، بزرگ‌ترین ابزار بازاریابی و برندسازی شماست. این انتخاب درست نه تنها باعث می‌شود که درنتیجه جست‌وجوها در لینکدین بهتر و بالاتر نمایش داده شوید، بلکه باعث می‌شود در هر تماس و ارتباط و فعالیتی در لینکدین، خودتان و تخصصتان را به بهترین نحو معرفی کنید، زیرا این عنوان همواره در کنار اسم شما در همه جای لینکدین می‌درخشد.
6. به خلاصه (Summary) اهمیت دهید
این قسمت خلاصه پروفایل شماست و اکثر افراد همین قسمت را می‌خوانند. در این قسمت خودتان، اهدافتان و توانایی‌هایتان و همین‌طور خلاصه‌ای از کارها و پروژه‌های موفقتان را ذکر کنید.


ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

17 نفر برای آتش سوزی های جنگل های لرستان دستگیر می‌شوند

اقتصاد، سیاست و ما

هت‌تریک تورم داغ

10 پرسش فعالان اقتصادی از نامزدها

کروکی زمین 200 متری

راه آهن: منتظر افزایش قیمت بلیت قطار هستیم

راه آهن: 13 ماه است قیمت بلیت قطار افزایش نیافته است

پرداخت 25 هزار میلیارد تومان یارانه به ایرلاین‌های داخلی

هواشناسی ایران1403/04/03؛هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی

شبیه‌ساز 3 بعدی برج کنترل تمام ایرانی افتتاح شد

وزارت دفاع: آماده تجهیز فرودگاهها با سامانه‌های ایرانی هستیم

احداث 850 کیلومتر خطوط ریلی در دولت سیزدهم/ ترانزیت کود پتاس و زغال سنگ از روسیه

مشتریان دنا پلاس دستی با اولویت تابستان 1403 بخوانند

آغاز عرضه 31 خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه + جدول

تولید بیش از 118 هزار و 338 دستگاه خودرو در گروه سایپا

400 هزار دستگاه موتورسیکلت برقی در کشور تولید می شود

نرخ تورم به 36.1 درصد کاهش یافت + جدول

آنکتاد: ایران 1.4 میلیارد دلار سرمایه خارجی در 2023 جذب کرد

خودداری نخست وزیر چین از دیدار با معاون صدراعظم آلمان

فراخوان خودروهای لوکس بنتلی در روسیه به دلیل نقص فنی

ابلاغ تصویب نامه هیات دولت مبنی بر اصلاح دستورالعمل اخیر نرخ خوراک و فرآورده‌های پالایشی/ پالایشگاه ها موظف به افشا آثار آن شدند

شرایط رایگان شدن قبوض آب اعلام شد

قرارداد احداث واحدهای آمونیاک و اوره پتروشیمی گلستان امضا شد

توجه ویژه به اصلاح شبکه فرسوده آب در دولت سیزدهم

جذب 1میلیارد و422میلیون دلار سرمایه خارجی توسط ایران در2023

© - www.fasleqtesad.ir . All Rights Reserved.