4 روش برای جذب کردنِ مشتریان تشنه تبلیغات

4 روش برای جذب کردنِ مشتریان تشنه

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - وب‌سایت مدیر سبز: اگر نگاه کردن را یاد بگیرید، جمعیت مشتریان تشنه همه‌جا هست.
وقتی صحبت از رساندن پیام بازاریابی به مخاطبان می‌شود، خیلی‌ها فورا به یاد آگهی‌های کلاسیک تلویزیونی، رادیویی، روزنامه، مجلات و… می‌افتند.
درست است، استفاده از رسانه‌های کلاسیک می‌تواند به شما دسترسی فوری به جمعیت تشنه عظیمی را بدهد. اما این فقط یکی از چهار طریقی است که شما می‌توانید به جمعیت تشنه خودتان دست پیدا کنید.
1. برای دسترسی به جمعیت پول پرداخت کنید
مجله‌ای پیدا می‌کنید که خوانندگانش درست همان جمعیت تشنه شما است. سپس برای چاپ آگهی یا خبرتان به مجله پول پرداخت می‌کنید.
واضح است، تبلیغ در رسانه‌ای متناسب، بر تبلیغ در رسانه‌ای نامرتبط ارجحیت دارد. شما هیچ‌وقت شانه‌تان را برای آدم‌های طاس تبلیغ نمی‌کنید.
نه‌فقط شما می‌توانید در رسانه‌ها تبلیغ کنید، بلکه می‌توانید برای دستیابی به جمعیت هدف، به کسب‌وکارهایی که در بازار شما فعالیت می‌کنند، پول پرداخت کنید. در حقیقت، این روش احتمال بیشتری دارد که ختم رسیدن به یک جمعیت تشنه شود.
چهار روش به دست آوردن جمعیت مشتریان تشنه
2. جست‌وجو برای دستیابی به جمعیت مشتریان
دوست ندارید برای دستیابی به مشتریان پول پرداخت کنید؟
مشکلی نیست، مجبور نیستید.
خیلی از افراد که به جمعیت تشنه دسترسی دارند، به شما این دستیابی به مشتریان را می‌دهند.
تصور کنید فروشنده نوعی شامپو هستید که بازارش افرادی است که فقط می‌خواهند خوب به نظر برسند و قیمت برایشان مهم نیست.
یک سالن آرایش پیدا می‌کنید که مشتریان آن از آدم‌های سطح پردرآمد جامعه است و پیش مالک این سالن می‌روید:
«بگذارید شامپوی‌ام را در سالن شما قرار دهم. احتیاجی نیست پولی پرداخت کنید. هر وقت که یک بسته از آن فروختید، 50 درصد آن برای خودتان است و تا وقتی هم که چیزی نفروختید احتیاج نیست چیزی پرداخت کنید».
مثل آب خوردن، شما هم پول به چنگ می‌آورید و هم چندان زحمتی نکشیده‌اید.
3. از هیچ مشتری بسازید
هر زمان که با مشتریان بالقوه مواجه می‌شوید، حتی آن‌هایی که چیزی نمی‌خرند، باید اطلاعات تماسش را بگیرید و از آن‌ها اجازه بگیرید در آینده برایشان پیشنهادهایی را ارسال کنید.
اگر پرسه زنان، کسانی وارد مغازه‌تان شدند، آن‌ها را وارد لیست پستی خود کنید.
اگر بازدیدکنندگان وارد وب‌سایت شما شدند، از آن‌ها بخواهید که برای خبرنامه ایمیلی شما ثبت‌نام کنند.
اگر یک شو تجاری برگزار کردید و کسی آمده ببیند چه خبر است، حتما اطلاعات تماس او را بگیرید.
هرچقدر کم، هر اطلاعاتی که از مشتری بالقوه‌ای بگیرید، شانسی است که به‌آرامی جمعیت تشنه خود را بسازید.
البته فراموش نکنید که بهترین جمعیت تشنه شما، لیست موجود مشتریان شما است.
4. پیدا کردن جمعیت گم‌شده
برخی مواقع جمعیت تشنه کنارتان است، تنها کاری که باید بکنید این است که پیامتان را به آن‌ها برسانید.
در اینترنت، میلیون‌ها اتاق گفت‌وگو وجود دارد و مطمئنا همه را می‌توانید وارد ماجرا کنید. با کمک به دیگران خودتان را بشناسانید، بدانید که پیروان وفاداری پیدا می‌کنید. از دادن مثال‌های سخاوتمندانه ابا نداشته باشید. برخی از اعضا ممکن است محصول شما را به‌راحتی تبلیغ کنند و خودشان هم نفهمند این کار را می‌کنند. این کار را تنها به این دلیل می‌کنند که از سرویسی که ارائه می‌دهید به شگفت آمده‌اند.
جمعیت‌های تشنه گم‌شده، در جهان پرسه می‌زنند و تنها منتظر این هستند که پیدایشان کنید.


ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

عقب نشینی بانک‌های اماراتی از تعامل با روسیه از ترس تحریم‌ها

قیمت جهانی طلا امروز 1402/12/02

بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده نفت ایران با دانش‌بنیان‌ها 2 تفاهم‌نامه امضا کرد

شرکت ملی نفت باید تجاری اداره شود/ برای پاسخگویی، لازم است تا اختیارات کافی داشته باشیم

جهش اقتصادی بدون جهش در صنایع نفت و گاز ممکن نیست/ دولت سیزدهم منتظر برجام نماند

تولید روزانه 4.5 میلیون بشکه نفت خام و میعانات ایران در ماه نخست 2024

محدودیت‌های حقوقی مانع تحقق رشد اقتصادی در صنعت نفت است

لزوم حمایت حقوقی مؤثر دولت از مدیران شرکت‌های نفتی

اختصاصی تسنیم/ رشد اقتصادی پاییز 5.1 درصد شد؛ نفت و گاز در صدر

بلیت پروازهای ایران ایر یک ریال بیشتر از مصوب نیست

استفاده از فیلترشکن ممنوع شد؟

موفقیت کانادا در کاهش تورم

سقوط قیمت دلار جهانی

سقوط 80 درصدی سرمایه‌گذاری خارجی در دومین اقتصاد بزرگ جهان

بار هوش مصنوعی توسط 5G سبک‌تر می‌شود!

انتشار اوراق سپرده 30 درصدی باید ادامه یابد/ باید جلوی تشدید ناترازی نظام بانکی گرفته شود

رونمایی از کارتخوان های بومی با قابلیت های جدید در جایگاه ها

ناکامی بیت‌کوین

راه رسیدن به سرمایه

کاش این خبر نادرست باشد

بن‌بست «خصوصی‌سازی»

10 میلیون موتورسیکلت و 2 میلیون خودرو بیمه شخص ثالث ندارند

محنت‌کده‌ای به نام شهر

آمادگی ایران برای اجرای پروژه‌های مشترک با سازمان همکاری شانگهای

تهدید اکسون برای خارج کردن میلیاردها دلار سرمایه از اروپا

© - www.fasleqtesad.ir . All Rights Reserved.