5 روش متقاعد کننده‌ی تبلیغات موبایلی تبلیغات

5 روش متقاعد کننده‌ی تبلیغات موبایلی

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - وب سایت ای بازاریابی: در این مقاله به 5 تکنیک برای تبلیغات موبایلی متقاعد کننده خواهیم پرداخت. بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده مردم نه تنها از تبلیغات موبایلی خسته نیستند، بلکه پذیرای آن نیز هستند. واضح است که تبلیغات موبایلی می باید در مرکز توجه کمپین تبلیغاتی ما قرار گیرد. در زیر مواردی را آورده ایم که کمک می کند تبلیغات موبایلی ما موثرتر واقع شوند.
5 روش متقاعدکننده ی تبلیغات موبایلی
1-در مورد تبلیغات بنری مجددا فکر کن.
تبلیغات طولانی بنری برای رفتن به حالت آنلاین، برای استراتژی های تبلیغات موبایلی مناسب نیستند.
برخی بازاریابان تبلیغات موبایلی را به نحوی طراحی کرده اند که به محض کلیک، یک صفحه ی جدید در مرورگر باز می شود. این اصلا برای سبک تبلیغات موبایلی مناسب نمی باشد و برای کاربر آزاردهنده است.
تبلیغات بومی موبایل باید مناسب تر باشند، کاربران به تبلیغات بومی موبایل 52% بیشتر از بنری ها توجه می کنند. اگر برند شما به نحوی است که می باید از مدل بنری استفاده کند باید استراتژی ای را بکار ببرید تا آن را بومی سازی برای موبایل کنید.
2-یک تصویر مناسب است.
وقتی می خواهیم تبلیغات موثر موبایلی درست کنیم، تصاویر بهتر از ترکیببات دیگر نوشتاری و فونت به کار ما خواهند آمد. نشنال جئوگرافی در 2013 یک کمپین موبایلی را راه اندازی کرد برای معرفی یک فیلم مستند در مورد رئیس جمهور لینکلن. کار با جزئیات دقیق در مورد تصویر پرتره ی او بود، و با نور کلمات را روشنائی داده بود، و همزمان با آن یک تجربه ی تعاملی را نیز خلق کرده بود. به این ترتیب مرتبا محتویات نیز بروزرسانی می شدند.
3-تبلیغات تعاملی مهم ترین جز است
کاربران موبایل انتظار دارند هر کلیکی یک کاری را انجام بدهد. پس ناامید نشوید.
مطمئن شوید تبلیغ شما نوع تعاملی را که مشتری انتظار دارد را برآورده می کند.
اسکرول کردن باید راحت باشد و به راحتی به صفحه ی مورد نظر شما منتقل شود.
گزینه هایی را باید انتخاب کنید که با ماهیت محیط موبایلی سازگاری داشته باشد.
از امکاناتی مانند پیام کوتاه که مختص محیط موبایل به خوبی استفاده کن.
4-اجتماعی رفتار کنید.
اگر بتوانید طوری تبلیغات را پیش ببرید که با حضور برند شما در نرم افزارهای اجتماعی شما همخوانی داشته باشد بهترین ترکیب را درست کرده اید.
تحقیقات نشان می دهد 74% بزرگسالان آنلاین از سایت های اجتماعی استفاده می کنند و 40% آنها با موبایل به آن سایت ها دسترسی دارند.
شما باید مشتریان را قانع کنید محتوای شما را با دوستانشان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. البته آنها این کار را وقتی می کنند که شرکت شما چیزی را برای عرضه داشته باشد.
تخفیف روی محصول، یک موضوع رقابتی، کوپن خرید، یا هر موضوع ترغیب کننده ی دیگر. برخی از برند مشتریان وفاداری را دارد که اینکار را می کنند تا از مزایای ویژه شدن توسط شرکت در اینستاگرام یا فیس بوک استفاده کنند. البته جوایز مجانی این چنینی به کسی آسیب نمی رساند.
5-سادگی
در آخر مطمئن شوید که تبلیغ شما ساده است و در نهایت مسئولیت محول شده اش را به انجام رسانده است.
لازم نیست تبلیغ شما مشتری را به هیجان بیاورد. فقط کافی است بی نظیر باشد و به مشتری ارزش افزوده ای را بدهد. سعی کنید از کلمات و مفاهیم فشرده شده و تکنیک های عجیب و غریب اجتناب کنید. اگر می توانید کار خاصی را انجام دهید، دلیل نمی شود حتما آنرا انجام بدهید.


ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

ضرر 51 همتی ایران خودرو از تولید پژو پارس

ضرورت تمرکز بر نظام هوشمند تخصیص بودجه استانی/ منابع بودجه‌ای نباید از طریق سهم خواهی و قدرت چانه زنی توزیع شود

منابع پرداخت مطالبات گندمکاران هرچه سریع‌تر تخصیص داده شود/گندم تضمین کننده امنیت غذایی است

ویترین تسنیم شماره 691/ «مناظره اول؛ بدفرم، کم‌محتوا»

وصول 125 همت مالیات در 2 ماهه 1403

چرا ظریف نمودار رشد و درآمد نفت 1400 به بعد را سانسور کرد؟

وصول فقط 51 درصد منابع هدفمندی یارانه‌ها

عدالت و توسعه آن از شعارهای اساسی رییس جمهور شهید بود

کپی چینی اینستاگرام رونمایی شد

8 میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته‌اند

نقص فنی قطار تهران - مشهد برطرف شد

آسیب جدی ناترازی صادرات محصولات غیر نفتی به اقتصاد کشور/ دولت چهاردهم توسعه صادرات محصولات کشاورزی را دستور کار قرار دهد

تمدید ثبت‌نام در جشنواره تعاونی‌های برتر تا پایان خرداد

حضور وزیر نیرو در نشست وزیران انرژی کشورهای عضو سازمان همکاری‌ شانگهای

قول وزیر نفت برای پرداخت مطالبات گندمکار طی ده روز آینده

از منظر حکمرانی خوب، سامانه‌ها باید چگونه باشند؟

نبرد با اطلاعات نادرست چگونه محقق می‌شود؟

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/03/30

پاسخ خاندوزی به اظهارات روز گذشته ظریف با نمودارهای جدید

روسیه در صادرات گاز به اروپا از آمریکا جلو زد

کارگران متقاضی بیمه بیکاری در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی بخوانند

نخستین جلسه هیات عالی بانک مرکزی تشکیل شد

رشد اقتصادی در سال 1402 به 4.5 درصد رسید

دلار مبادله‌ای ثابت ماند/یورو رشد کرد

رشد عجیب تقاضای برق/ ثبت مصرف مرداد در روزهای پایانی خرداد

© - www.fasleqtesad.ir . All Rights Reserved.