انتظار تماس سامانه پاسخگوی مشتریان کوثر به یک دقیقه رسید بانک و بیمه

انتظار تماس سامانه پاسخگوی مشتریان کوثر به یک دقیقه رسید

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - میانگین زمان انتظار مشتری جهت مکالمه با کارشناسان واحد ارتباط با مشتریان کوثر یک دقیقه است .
به گزارش فصل اقتصاد؛ حسین کرمی معاون اعتبارات و بازاریابی با تشریح اهداف و فرآیندهای مرکز ارتباط با مشتریان گفت: از ابتدای سال جاری این مرکز با رویکرد جدیدی شروع به فعالیت کرده است و خدمات ارائه شده شامل پاسخ گویی، راهنمایی و خدمت رسانی به مشتریان گرامی درخصوص خدمات بانکی، پی گیری رفع مغایرت های مالی، دریافت تمامی انتقادها، پیشنهادها و درخواست ها جهت انعکاس به واحدهای ذیربط است .
معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه اعتباری کوثر افزود: کارشناسان سامانه پاسخگوی کوثر در تلاش هستند در راستای تکریم مشتریان با رویکرد اطلاع رســانی و دسترسی ســریع تماس گیرندگان به اطلاعات بانکی رضایت آن ها را جلب و همچنین نیازها و درخواست های منعکس شده را پایش نمایند .
کرمی با اشاره به گزارش عملکرد 6ماهه سال جاری واحد ارتباط با مشتریان تصریح نمود: تماس هایی که طی 6ماه سال جاری توسط واحد ارتباط با مشتریان ثبت شده است نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 23.5درصد رشد داشته و باعث کاهش مراجعه مشتریان به شعب شده است .
وی افزود: میانگین زمان انتظار مشتری جهت مکالمه با کارشناسان00:01:10و میانگین زمان انتظار مشتریان جهت بررسی کارشناسی و ارائه پاسخ 00:19:04محاسبه شده است .
کرمی اظهار داشت: این مرکز با بهره گیری از امکانات گوناگون نرم افزاری، سخت افزاری و با بهره جستن از درگاه ها و کانال های مختلف ارتباطی از جمله شماره تلفن 42830-021 (با قابلیت دریافت نمابر و صندوق صوتی)، پیامک 86777-021، آدرس ایمیل crm@kosarfci.ir و وب سایت موسسه زمینه برقراری ارتباطی دوسویه میان موسسه و مشتریان، سهامداران و سایر ذینفعان را فراهم ساخته است .
-->


ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

هیچگاه اینترنت در دولت سیزدهم کاملا قطع نشد/ 8 میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته‌اند

بهای نفت برنت، 85 دلار شد

بانک مرکزی ژاپن نگران شد

ضرر 51 همتی ایران خودرو از تولید پژو پارس

ضرورت تمرکز بر نظام هوشمند تخصیص بودجه استانی/ منابع بودجه‌ای نباید از طریق سهم خواهی و قدرت چانه زنی توزیع شود

منابع پرداخت مطالبات گندمکاران هرچه سریع‌تر تخصیص داده شود/گندم تضمین کننده امنیت غذایی است

ویترین تسنیم شماره 691/ «مناظره اول؛ بدفرم، کم‌محتوا»

وصول 125 همت مالیات در 2 ماهه 1403

چرا ظریف نمودار رشد و درآمد نفت 1400 به بعد را سانسور کرد؟

وصول فقط 51 درصد منابع هدفمندی یارانه‌ها

عدالت و توسعه آن از شعارهای اساسی رییس جمهور شهید بود

کپی چینی اینستاگرام رونمایی شد

8 میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته‌اند

نقص فنی قطار تهران - مشهد برطرف شد

آسیب جدی ناترازی صادرات محصولات غیر نفتی به اقتصاد کشور/ دولت چهاردهم توسعه صادرات محصولات کشاورزی را دستور کار قرار دهد

تمدید ثبت‌نام در جشنواره تعاونی‌های برتر تا پایان خرداد

حضور وزیر نیرو در نشست وزیران انرژی کشورهای عضو سازمان همکاری‌ شانگهای

قول وزیر نفت برای پرداخت مطالبات گندمکار طی ده روز آینده

از منظر حکمرانی خوب، سامانه‌ها باید چگونه باشند؟

نبرد با اطلاعات نادرست چگونه محقق می‌شود؟

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/03/30

پاسخ خاندوزی به اظهارات روز گذشته ظریف با نمودارهای جدید

روسیه در صادرات گاز به اروپا از آمریکا جلو زد

کارگران متقاضی بیمه بیکاری در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی بخوانند

نخستین جلسه هیات عالی بانک مرکزی تشکیل شد

© - www.fasleqtesad.ir . All Rights Reserved.