فصل اقتصاد - به دنبال گلایه کاربران از پیامک و تماسهای تبلیغاتی و دستور وزیر ارتباطات به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات برای مقابله با این موضوع، مسئولان اعلام کردهاند کاربران نیز میتوانند با مراجعه به سامانه 195 شکایت خود را درباره این موضوع ثبت کنند یا با شماره گیری کد دستوری #800* و مراجعه به سامانههای اپراتور خود، در منوی مدیریت پیامکهای تبلیغاتی برای غیرفعالسازی یا فعال سازی دریافت پیامکها اقدام کنند.
-
شنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱:۱۶
-
۶ بازدید