تلویزیون شهری و توسعه تبلیغات پایدار بازار

تلویزیون شهری و توسعه تبلیغات پایدار

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - تلویزیون شهری قابلیت‌هایی دارد که می‌تواند در توسعه تبلیغات شهری و منطقه ای به عنوان یک راهکار پایدار مؤثر عمل کند.

استفاده از این تکنولوژی نوین در راستای برند سازی برای جلب توجه کسب و کارها و افرادی که به توسعه تبلیغات محدوده‌ی محلی علاقه‌مند هستند، مناسب است.
تلویزیون شهری به عنوان یک کانال محلی قدرتمند، به کسب و کارها و نهادهای محلی امکان می‌دهد تا با هزینه‌های کمتر، تبلیغات خود را به جامعه محلی منتقل کنند. این راهکار پایدار نه تنها باعث ارتقای محبوبیت و شناخت برند می‌شود، بلکه به توسعه اقتصاد محلی و حمایت از کسب و کارهای محلی نیز کمک می‌کند. با تلویزیون شهری، برنده شوید و کسب و کار خود را با فروش انفجاری رونق دهید.

تأثیر تلویزیون شهری در تبلیغات

ما تقریباً هر روز از فیلم ها و سایر محتوای ویدیویی استفاده می کنیم. در اینستاگرام، یوتیوب، فیس بوک و همچنین در روزنامه های آنلاین، یدیوها جذاب هستند و محتوای سرگرمی بالایی دارند.

اما ارتباط این موضوع با تبلیغات شهری چیست؟

برای افزایش فروش و برند سازی، باید دیده شوید،  و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. در این راستا بازدیدکنندگان نه تنها باید شما را ببینند، بلکه باید جذب شوند و نسبت به محتوای تبلیغات شما احساس نیاز پیدا کنند.

راه های زیادی برای دیده شدن و رساندن پیام خود به طور موثر وجود دارد. یکی از آنها استفاده از تلویزیون شهری و ویدئو وال متناسب با کسب و کار و محل شماست.

تبلیغات تلویزیون شهری یکی از استراتژی های بازاریابی است که در سال های اخیر رشد قابل توجهی را در کشور نشان داده است. برند سازی که با کاهش تدریجی بازاریابی سنتی تفاوت دارد و در شرایط کنونی، تحت سلطه فناوری‌های جدید، سازمان‌ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ با مزایای تبلیغات بیلیوردی آشنا بوده و تأثیر برند سازی آن را در اذهان بینندگان به وضوح درک کرده اند.

مزیت تبلیغات تلویزیون شهری

بزرگترین مزیت تبلیغات تلویزیون شهری قابلیت های چشم نواز آن است که برای هر نوع رویدادی از جشنواره ها گرفته تا نمایشگاه ها و رویدادهای دانشگاهی مناسب است. به دلیل نمایشگر پر جنب و جوش و پویا، رهگذران بسیار بیشتر احتمال دارد که پیام شما را بایستند و دریافت کنند.

نمایشگر تلویزیون شهری فرصت‌های منحصر به فرد محتوای ویدیویی را ارائه می‌دهند که می‌توانید محتوای دقیق را در زمان‌های تعیین‌شده نمایش دهید. در طول روز، می‌توانید پیام‌ها را به هم بزنید. به عنوان مثال، به عنوان یک اپراتور رستوران، می‌توانید یک تبلیغ مخصوص ساعت‌های شاد را در ترافیک ساعات شلوغی به نمایش بگذارید و پس از پایان یک ساعت شاد، فهرست موسیقی زنده شب را تبلیغ کنید.

همچنین تلویزیون شهری نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد و در برابر آسیب بسیار مقاوم می باشد.

ویدئو وال به عنوان جدیدترین مدل تلویزیون شهری

 ویدئو وال یک راه حل نمایشگر در مقیاس بزرگ است که با ترکیب چندین صفحه نمایش منفرد مانند پنل های LCD یا LED ایجاد می شود تا یک صفحه نمایش واحد، بزرگ و منسجم را تشکیل دهد. این صفحه‌ها به‌طور یکپارچه روی هم قرار می‌گیرند تا تصاویر، فیلم‌ها یا انیمیشن‌های با وضوح بالا را در کل دیوار نمایش دهند و یک تجربه بصری چشمگیر و همه‌جانبه را ارائه دهند.

دیوارهای ویدئویی معمولاً در تنظیمات مختلفی مانند اتاق‌های کنترل، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، اتاق‌های کنفرانس، فرودگاه‌ها، فضاهای عمومی و مکان‌های تبلیغاتی استفاده می‌شوند. می توان از آنها برای تابلوهای دیجیتال، انتشار اطلاعات، تبلیغات، نظارت و اهداف سرگرمی استفاده کرد.

دیوارهای ویدئویی به دلیل روشنایی بالا، اندازه بزرگ و توانایی نمایش محتوا در چندین صفحه به طور همزمان شناخته شده اند که آنها را به یک ابزار ارتباطی موثر و چشم نواز تبدیل می کند.

چگونه تلویزیون شهری بخریم؟

جهت خرید تلویزیون شهری باید از شرکت های فعال و به نام در این حوزه اقدام کنید.

شرکت پارسه یکی از شرکت های مطرح در این زمینه می باشد که با تکیه بر دانش متخصصان این حوزه توانسته است محبوب ترین شرکت تلویزیون شهری و ویدئو وال در منطقه شناخته شود.

جهت از شرکت پارسه، شما می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:
مراجعه به فروشگاه آنلاین پارسه: شما می‌توانید به وبسایت رسمی شرکت پارسه مراجعه کنید و در بخش فروشگاه آنلاین، تلویزیون شهری را به صورت آنلاین خریداری کنید. در اینجا می‌توانید مشخصات فنی، قیمت و سایر اطلاعات مربوط به تلویزیون شهری را مشاهده و خرید را انجام دهید.
مراجعه به نمایندگی‌های فروش پارسه: شما می‌توانید به نزدیک‌ترین نمایندگی فروش شرکت پارسه در شهر خود مراجعه کنید. در اینجا به شما امکان مشاهده و بررسی محصول قبل از خرید، دریافت مشاوره‌های فنی و عرضه تلویزیون شهری فراهم می‌شود که منظور راحتی خرید مشتریان و همچنین ارائه خدمات واحد این شرکت تمامی این خدمات را به مرکزیت خود شرکت و به صورت آنلاین انجام می دهد. که راحت ترین راحت ارتباط با مدیریت فروش این مرکز (09126000676) می باشد.
با این روش‌ها، شما می‌توانید بدون مشکلات خرید تلویزیون شهری از شرکت پارسه را تجربه کنید و از خدمات و تکنولوژی برتر این شرکت بهره‌مند شوید.

همچنین در صورتی که شما بخواهید نسبت به اجاره نمایشگر شهری اقدام کنید باید از بیلبوردهایی که در سطح شهرتوسط افراد یا شرکت های تبلیغاتی نصب شده اند بهره مند شوید، که اگر در این زمینه نیز نیاز به مشاوره داشتید می توانید از طریق کارشناسان مجموعه پارسه راهنمایی لازم را دریافت کنید.

معرفی مجموعه پارسه به عنوان اولین مرکز تولید تلویزیون شهری

مجموعه پارسه به عنوان یکی از مراکز تولید تلویزیون شهری،ویدئو وال و تابلو روان به توسعه و تولید ابزار تبلیغات دیجیتال در داخل کشور می‌پردازد.

این مجموعه با در اختیار داشتن تجهیزات مدرن و تیمی مجرب از فعالان حوزه تلویزیون شهری، در زمینه تولید نمایشگرهای متنوع و با کیفیت فعالیت می‌کند.
هدف اصلی مجموعه پارسه، ارائه انواع تابلوهای تبلیغاتی در سطح کشور می باشد که توانایی پاسخگویی به نیازهای مختلف جامعه را داشته باشد.

این مجموعه از آخرین تکنولوژی‌های صنعت تلویزیون شهری استفاده می‌کند و تیم تولیدی و خبری قوی دارد که توانسته است در بین رقابت‌های خارجی، موفقیت‌های چشمگیری را کسب کند.
با توجه به کیفیت محصولات تولید شده توسط مجموعه پارسه، آنها توانسته‌اند به نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها در داخل و خارج از کشور دعوت شوند و جوایز معتبری را به خود اختصاص دهند. این مجموعه متعهد است تا با ارائه نمایشگرهای متنوع و متناسب با سلیقه مخاطبان، در جهت رونق تبلیغات در سطح کشور موثر عمل نماید.

 


ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

با تصویب هیئت دولت؛ مدیرعامل راه آهن منصوب شد

جلسه شورای قیمت‌گذاری نرخ خرید گندم برگزار شد

قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جدید 20500 تومان مصوب شد

چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ برگزار شد

25 شهریور؛‌ آخرین مهلت‌ استفاده فعالان اقتصادی از بخشودگی جرائم مالیاتی

فشار صندوق بین‌المللی پول به اوکراین برای کاهش ارزش پول خود

افزایش‌های قیمت پست پیشتاز و اضافه شدن وزن حجمی ‌قیمت‌های پستی

دیدار و گفتگوی فلسفی با وزیر جهادکشاورزی

پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری از مرز 94 هزار میلیارد تومان گذشت

افزایش سهمیه کارت سوخت کلاهبرداری است

فروش اقساطی وانت نیسان آغاز شد+جدول

فروش 9.3 تن طلا در 48 حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟

48 همت طلب گندمکاران باقی مانده/ توپ در زمین بازرگانی دولتی

بانک مرکزی: 230 هزار نفر وام ازدواج گرفتند

فرصت رو به پایان برای برخورداری از بخشودگی مالیاتی

ایجاد 100 هزار شغل پایدار در سال 1403 توسط موسسه علوی

مهلت بازگشت ارز صادرات دانش بنیان کم شد

میانگین صادرات پتروشیمی ایران 700دلار در تن است

مسکن 25متری ناترازی جدیدی به کشور تحمیل می‌کند

تکالیف دستگاه‌های دولتی برای تحقق توسعه دریامحور ابلاغ شد

تعهد ارزی شرکت های دانش بنیان کاهش یافت

ابلاغ متمم قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان کشور به بیمه ملت

سومین نشست شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی امروز برگزار می‌شود

فصل صید تون‌ماهیان در آب‌های جنوبی کشور آغاز شد

واسپاری اقتصاد به مردم، تنها راه تحقق رشد 8 درصدی برنامه توسعه هفتم

© - www.fasleqtesad.ir . All Rights Reserved.