چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸:۲۴
شبکه ایران کالا
فصل اقتصاد - رونمایی از دستگاه برش دیجیتال تخت، نمایش نمایشگر مجازی (هولوگرافیک)، نمایش دستگاه تولید و طراحی روی چوب و حکاکی، ارائه پروژه واقعیت مجازی و هوشمندسازی اقلام تبلیغاتی، برخی از برنامه های جانبی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته است.

به گزارش فصل اقتصاد معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی، حمایت از صنعت تبلیغات، آشنایی با تکنیک های بازاریابی، تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازا یابی و تبلیغات، آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین المللی و شرایط رقبا، انتقال دانش فنی نوین و کارآمد برای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی، از جمله اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی است.
این نمایشگاه در تاریخ سه شنبه 12 دی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت و تا تاریخ جمعه 15 دی ادامه دارد.
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته
انتهای پیام/
http://fasleqtesad.ir//Fa/News/3429/چهاردهمین-نمایشگاه-بین-المللی-تبلیغات،-بازاریابی-و-صنایع-وابسته
بستن   چاپ