تبلیغات

تشخیص ارزشمندی کالا توسط مغز

فصل اقتصاد - آخرین تجربه خریدتان را مرور کنید. زمان تصمیم گیری، از قیمت و محصولی که می خریدید، اطلاع داشتید، اما آیا تصمیم شما برای خرید تحت تأثیر این مسئله بود که ابتدا قیمت و یا ابتدا محصول را دیده اید؟

اخبار خواندنی

عوامل کلیدی برای ساخت داستان گویی

4سوال که صعود یا نزول برنامه ی بازاریابی شما در گرو آن هاست

بازاریابی موبایلی / چگونه به مشتریان دارای مشغله زیاد دسترسی پیداکنیم؟

30 شعار تبلیغاتی برتر در دنیای تبلیغات

اعتماد به برند بیشتر از محبوبیت اهمیت دارد

7 عنصری که در بین تمامی مقالات آنلاین موفق مشترک است

دلیلی برای مشاهده وب سایت خود در اختیار مشتریان قرار دهید / تلاش های غیراینترنتی برای ترغیب افراد به بازدید از وب سایت خود

ری برندینگ مناسب / ری برندینگ بدون از دست دادن مشتری و مخاطب

تجربه کاربری مستمر با استفاده از نظریه رنگ ها

چرا شبکه های اجتماعی برای بازاریابی کسب و کار اهمیت دارند؟

برندها چگونه برای جست وجو و تحقیقات بازار از نوآوری ها بهره می برند؟

راهکارهایی برای موفقیت افراد درون گرا در شبکه سازی

استراتژی اکوسیستم جایگزینی برای استراتژی بازار

5 مرحله برای بازاریابی کسب و کار در رسانه های اجتماعی

درس‌های بازاریابی از شرکت‌های ادوبی، والمارت و نتفلیکس

محتوای طولانی در برابر محتوای کوتاه

چطور یک برند بزرگ ایجاد کنیم

چگونه با 3 اشتباهی که موجب نابودی استراتژی بازاریابی تان می شود مقابله کنید

ارتقا نتایج تبلیغات با استفاده از کاریکاتور و کمیک

نکاتی برای تدوین یک برنامۀ بازاریابی کسب و کار کارآمد

برای خود شهرتی دست و پا کنید / 4 توصیه متخصصان برای انتخاب نام و علامت تجاری

کسب و کارهای کوچک چگونه از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند؟

3 ایده برای ایجاد برند در حوزه مد و پوشاک

چگونگی موفقیت 5 برند برتر دنیا در بازاریابی مبتنی بر واتس اپ

ادغام 4 تاکتیک ضروری برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال

مصاحبه با سوزان لرنر مدیرعامل و یکی از موسس های برند مایکل استارز / داستان برند مایکل استارز از تولید تی شرت تا پوشاک لوکس

پوش کمپین، تکنیک جدید در بازاریابی

برند شخصی می تواند منجر به فرصت شغلی در آینده شود

بنیانی استوار بسازید تا در آینده از موفقیت بازاریابی محتوای تان مطمئن باشید

5 راهکار کاربردی برای اقدامی مهم در زمینه رابطه برند و مخاطب / چگونه به برندمان در زمینه تاثیرگذاری اولیه کمک کنیم؟

استفاده تجربه کاربری از روانشناسی / چگونه میزان جلب توجه مردم و فروش را افزایش دهیم

تبلیغات تان کارایی موثری ندارد / مردم فقط از آگهی های بی کیفیت و افتضاح متنفر هستند

درس هایی از هفت کمپین برتر بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تولید محتوا کافی نیست، بلکه باید آن را ویرایش کرده و ارتقا دهید!

تبلیغات خوشمزه!

استراتژی جامع بازاریابی را در اولویت کسب‌وکار قرار دهید

4 راه تبدیل مشتریان مردد به حامیان بانفوذ

موتور محرک آمازون چگونه کار می کند

پوش کمپین، تکنیک‌ جدید در بازاریابی

بررسی نحوه تصمیم گیری پیرامون اظهارنظر سیاسی برندمان / زمان مناسب برای ترکیب برندمان با سیاست کدام است؟

6 عامل رایج که منجر به شکست سیستم های ایجاد لید (مشتری بالقوه) می شوند

3 قانون ساده که به هنگام آغاز فعالیت در شبکه های اجتماعی باید به خاطر داشته باشید

کمپین های هوشمند گوگل / جدیدترین روش برای برخورد هوشمندانه با پرداخت به ازای هر کلیک

اگر خریداران شما به روش های نامطلوب متوسل شدند / روش پاسخ دهی مؤثر به 5 تاکتیک ناخوشایند مذاکره

چرا و چگونه باید نام تجاری کسب و کارتان را تغییر دهید

نحوه کسب مهارت در عرضه محصول جدید

پیش از تغییر قیمت محصولات این سوال ها را بپرسید

10 تکنیک بازاریابی مناسبتی که باید از برندهای بزرگ یاد گرفت

پیشرفت بیشتر براساس ایجاد نام تجاری در قالب یک کسب و کار خانوادگی

بهترین استراتژی های بازاریابی محتوا که شرکت تان نسبت به آنها بی توجه است

10 ستاره ای که بیشترین درآمد را از اینستاگرام به دست می آورند

10 نکته کاربردی در مورد رسانه های اجتماعی از طرف گای کاوازاکی

4 رازی که بازاریابان قهار در مورد تاثیر به مردم می دانند

14 توصیه برندسازی از سوی کارآفرینان مستقل

آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی برای کسب‌وکارها

4 نوع مشتری که نباید با آنها کار کنید

بررسی شیوه برندسازی Glossier، La Croix و Article / رازهای موفقیت سه برند برتر در اینستاگرام

بازاریابان چگونه می توانند تجربه مشتری یا CX قوی تری ارائه دهند

13 راه ارتباط با مشتریان در شبکه های اجتماعی

روزی برندی بود / آموختن هنر داستان سرایی برای کسب و کار

5 راه فروش بیشتر به مشتریانی که همین حالا در اختیار دارید

چگونگی تشکیل اجتماع در رسانه های اجتماعی / محتوا و مشارکت

چگونه نام تجاری خود را مانند نام های تجاری بزرگ پررنگ نشان دهیم

بازاریابان چگونه می‌توانند تجربه مشتری یا CX قوی‌تری ارائه دهند

راز بهره ور بودن به اندازه یک گروه کامل بازاریابی

چگونه بازاریابان حرفه ای را بیابیم، تشخیص دهیم و استخدام کنیم

5 تغییری که تبلیغات دیجیتال را به تلاطم درآورده است

نگاهی به بازار تبلیغات دیجیتال ایران و زیرساخت‌های وابسته

4 مرحله ساده برای خلق استراتژی موثر در بازاریابی محتوا

بازاریابی و تبلیغات بهتر با خلق ویدئوهای باکیفیت / 5 ابزار ویدئویی برای انقلاب در شبکه های اجتماعی

بازاریابی و تبلیغات در آینه فناوری VR / پنج راهکار برای استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی در بازاریابی

روش های خلاقانه پرورش خصوصیات مختص به نام تجاری: اهمیت جزئیات

10 استراتژی بازاریابی برای افزایش رشد کسب و کار

از کوکاکولا رژیمی گرفته تا یونیلیور وTfl / 5 نکته مهم بازاریابی و تبلیغات

آموزش روش‌های بهینه برای تبلیغ و ارتقای کسب و کار

کسب درآمد آنلاین با بهینه سازی سایت برای موتور جستجو

8 پرسش و پاسخ متداول

7 مانع بر سر راه بازاریابی محتوا و چگونگی خلاصی از آنها

چگونه برند شخصی شما با رفتارهای نادرست نابود می شود

روش‌های پروموت کردن یا ارتقای بازاریابی محتوا

سوالاتی که به درک اصول مذاکره کمک می کند

اشتباهات رایج در دیجیتال مارکتینگ

درس های لوگوی گوگل در زمینه تقویت فرآیند آگاهی از برند

طراحی چه نقشی در موفقیت کسب و کار دارد

از نایک گرفته تا اپل، آئودی، مک دونالد و نیویورک تایمز / شرکت های بزرگ چه شعارهایی برای برندشان دارند؟

4 راهکار برای استفاده تجاری بهتر از اینستاگرام / چگونه با استفاده از کالکشن اینستاگرام برندمان را توسعه دهیم؟

برنده جام جهانی 2018: اپل

بهبود تاثیر تبلیغات اینترنتی به لطف الگوریتم یادگیری ماشین گوگل

اشتباهات رایج در دیجیتال مارکتینگ

پتنت جدید فیس بوک برای جاسوسی از طریق میکروفون و دوربین گوشی همراه کاربران

بررسی اهمیت ایجاد برند برای شرکت / چرا برندسازی در کسب و کار مهم است؟

کارگاه تولید محتوای تجاری؛ فرصتی برای کسب مهارت‌های تولید محتوا

چرا ایجاد روابط همان راز بازاریابی است که هیچ کس درباره اش حرف نمی زند

مشتریان مشکل عدم توجه ندارند، ایراد اصلی کیفیت تبلیغات شماست / چگونه آگهی تبلیغاتی مان را برای مشتری جذاب کنیم؟

بررسی تاثیر احاطه فضای دیجیتال با روبات ها روی حوزه تبلیغات / چگونه روبات ها بودجه تبلیغات آنلاین ما را می دزدند؟

اینستاگرام پست های قابل خرید را تهدیدی برای برندها نمی داند

مهندسی خرید

برای برندسازی نیاز به ستارگانی مانند مایکل جردن نداریم / 5 راهکار برای تبدیل کارمندان به سفیران برندمان

عوامل تأثیرگذار در موفقیت شبکه های اجتماعی

نگاهی به بایدها و نبایدهای دیپلماسی فشن / صنعت مد، منعکس کننده مبادلات تجاری و روابط دیپلماتیک

خطاهای بازاریابی، برندسازی و تبلیغات در اینستاگرام / 4 اشتباه رایج در اینستاگرام که بازاریاب ها باید از آن اجتناب کنند

5 روش گرفتن عکس های شگفت انگیز برای ایجاد برند

تغییر برند ادوردز / برنامه گوگل راه اندازی ابزار تبلیغاتی جدید برای کسب وکارهای کوچک

در گفت وگو با برایان مک آلیستر و رایان ویلیامز، کارآفرینان حوزه دیجیتال بررسی می شود / 3 مهارت فروش قدیمی که همیشه اثرگذار هستند

پدیده ایمیل زدگی و راه های پیشگیری آن

15 مهارت ضروری برای بازاریابی محتوایی

هرآنچه باید در مورد تحول عرصه تبلیغات بدانیم / 5 تغییر تاثیرگذار روی تبلیغات دیجیتالی

تشخیص زمان بازطراحی وب سایت

افزایش ترافیک سایت‌هایی که سئو بهینه ندارند

اشتباهات رایج سئو در کسب و کار های کوچک

مراحل ایجاد رفتار عادتی خرید در مصرف کنندگان / به مشتریان یاد دهیم که چطور، چگونه و تا چه زمانی از ما خرید کنند

تشخیص زمان بازطراحی وب‌ سایت

آیا نیازمند ایجاد یک تیم فروش هستید / 3 راهکار ساده برای افزایش تاثیرگذاری فروشندگان

5 روش برای افزایش قیمت ها بدون از دست دادن مشتریان

کمپین های اینترنتی در برابر آگهی های بازرگانی صداوسیما / آینده تبلیغات به چه سمتی می رود؟

تولید و توزیع محتوا / 7 تاکتیک بی نظیری که ممکن است تا به حال به آنها فکر نکرده باشید

درس هایی از بدترین تبلیغات تلویزیونی تمام دوران ها

شِنُفت اجتماعی چیست؟

نام خود را روی برندتان نگذارید

7 شکل از بازاریابی محتوا

آموزش بازاریابی دیجیتال، بخش نهم: راهنمای جامع ایمیل مارکتینگ

اشتباهات رایج سئو در کسب و کارهای کوچک

7 روش برای تطبیق محتوا با تلفن های همراه

تنها قانونی که در هر مذاکره باید رعایت کرد

چرا بازاریابان باید با کمک یکدیگر حرفه بازاریابی را به یک حرفه جذاب تبدیل کنند

رفتار مصرف کننده عامل سردرگمی در اهداف تبلیغاتچی ها! ؟

4 روش برای عبور از میان هیاهو و جلب توجه مشتریان

تأثیر قابلیت جدید ویدئوهای طولانی بر بازاریابی اینستاگرامی

چگونه با بودجه محدود محتوای ویدئویی گیرا بسازیم

چگونه ایده ها را به محصول تبدیل و آنها را روانه بازار کنیم

شیوه های مدیران موفق برای جلوگیری از بحران / چگونه امنیت برندمان را تضمین کنیم؟

همکاری خلاقیت، نوآوری و تبلیغات و افزایش 265 درصدی ارزش برند

نوروساینس، نیمکره راست و منطق رفتار مصرف کننده

آیا بازخورد ضعیف، درحال کند کردن رویه رشد شرکت شماست؟

پایان دوره ایجاد رزومه و ظهور تأثیرگذاری برند شخصی / 5 توصیه برای ایجاد برند شخصی

13 دلیل برتری وب سایت های سفارشی تجارت الکترونیکی

چگونه در شبکه های اجتماعی نظرات بیشتری دریافت کنیم

چگونگی ثبت نام تجاری

3 مورد که شما را در صدر قرار می دهد / بالاخره الگوریتم اینستاگرام فاش شد

زبان دیداری بازاریابی و دلایل برای نیاز امروز برندها به آن

مرگ تبلیغات سنتی و ظهور اصالت

روان شناسی تبلیغات تجاری / تبلیغات چگونه عمل می کند؟

به کارگیری تبلیغات بومی جهت ارتباط با مشتریان

چگونه تأثیر اقدامات تجاری خود در شبکه های اجتماعی را افزایش دهیم

آیا سازمان شما دچار مشکل نابرابری دستمزد است؟

چگونه بازار هدف را شناسایی کنید

گوگل بخش تبلیغات خود را با تغییر نام برند، بازطراحی می‌کند

نهایت استفاده از تلاش‌های تیم بازاریابی و فروش

آموزش بازاریابی دیجیتال، بخش هشتم: آنالیز سئوی سایت‌های رقیب

بلاک چین؛ راه حلی برای رفع مشکلات پیش روی نام های تجاری

آگهی ها

  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل اقتصاد
  • تعرفه آگهی های فصل اقتصاد
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • بسته های ویژه خبری فصل اقتصاد
  • حضور فعال گروه رسانه ای فصل اقتصاد و فصل تجارت در نمایشگاه