بهترین شاخص ها برای اندازه گیری محتوای موفق چیست؟ تبلیغات

بهترین شاخص ها برای اندازه گیری محتوای موفق چیست؟

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - یکی از مهم ترین نکات در تولید محتوا اندازه گیری میزان اثربخشی آنهاست. مطمئنا محاسبه محتوای موفق در فضای دیجیتال و آنلاین کار سختی نیست، اما اینکه چه معیاری را به عنوان شاخص اثربخشی در نظر بگیریم بسیار مهم است.
معیارها و شاخص های مختلفی وجود دارد که به شما نتیجه اثربخشی محتوای تولیدی تان را نشان می دهد، اما اینکه کدام شاخص مهم تر است و اثربخشی بهتری را برای محتوای تولیدی شما محاسبه می کند موضوعی است که باید به آن توجه کنید. اما فراموش نکنیم که محتوای موفق از دید افراد مختلف تفاوت دارد و هر کس بنا به نیاز خود موفقیت محتوا را می سنجد.
در میان ناشران سه شاخص اصلی برای محاسبه میزان اثربخشی محتوای تولیدی عبارت هستند از زمان ماندن در صفحه، تعداد نمایش صفحه و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی.
براساس این نظرسنجی برندها براین باور هستند که هرچند اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی موضوع مهمی برای اندازه گیری موفقیت محتوا هستند، اما مهم ترین موضوع «تبدیل» یا برقراری ارتباط با مخاطبان از اصلی ترین شاخص های اندازه گیری موفقیت محتوا است.
براساس این نظرسنجی و تحلیل انجام شده، به نظر می رسد هرچقدر ناشران محتوا تمرکز خود را بر نگه داشتن کاربران در صفحه وب و محتوا قرار داده اند،برای برندها تبدیل شدن این کاربران به مشتری و مصرف کننده کالا یا خدمات اهمیت دارد.
منبع:
منبع: imarketor



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

ایده‌‌های ارزان بازاریابی برای رونق کسب‌وکار

موفقیت بازی فورتنایت بهترین نمونه بازاریابی رشد

اطلاعات خرید کاربران، زیربنای کسب و کار بزرگ تبلیغاتی آمازون

معرفی کتاب Crushing It، به‌دستش بیاور اثر گری واینر چاک

روندهای مورد انتظار برای بازاریابی دیجیتال در سال 2019

بهترین و بدترین کمپین‌های برندینگ 2018

6مثال عالی از بازاریابی مباحثه ای

5 اکانت برتر توییتر در زمینه بازاریابی

7 راه طلایی کسب درآمد از اینترنت

9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام

وقتی ویدئو حرف اول را می زند / 5 قانون جدید موفقیت در بازاریابی ویدئویی

25 نکته مهم درخصوص گوگل داکس که هر بازاریابی باید بداند

3 تغییر اساسی در دنیای بازاریابی محتوایی

بزرگترین اشتباهات در بازاریابی محتوایی کدامند؟

5 نمونه از بهترین سازندگان وب سایت

5 نمونه از جذاب ترین محتوا در شبکه های اجتماعی

جذب مشتریان جدید توسط فاکتورهای خارج از سایت

17 کمپین تبلیغاتی و ویدئو بازاریابی که از تماشای آنها لذت خواهید برد

اجرای بازاریابی محتوا به صورت فعالیت گروهی و افزایش تأثیر آن

چگونه فروشگاهی فیزیکی در کنار فروشگاه آنلاین داشته باشیم؟

فصل اقتصاد سایت تخصصی اقتصاد ایران

آگهی ها

  • بانک سینا
  • بانک اقتصادنوین
  • بانک گردشگری
  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل اقتصاد
  • تعرفه آگهی های فصل اقتصاد