مترجم نازنین کی نژاد
حمله قلبی از آنچه می بینید به شما نزدیک تر است تبلیغات

حمله قلبی از آنچه می بینید به شما نزدیک تر است

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - بنیاد قلب انگلیس(BHS) هدف بزرگی را دنبال می کرد؛ صرف 500 میلیون پوند روی تحقیقات بیماری های قلبی تا سال 2020 و برای این کار باید تصورات مردم را در این مورد تغییر می داد و کمک مالی جمع می کرد.
بسیاری از مردم فکر می کنند بیماری قابل پیشگیری است و سراغ آنها نمی آیند. BHS می خواست مردم بیشتر به بیماری قلبی اهمیت بدهند و تصور نکنند حمله قلبی مخصوص پیرها و آدم های چاق است. برای این کار برند باید به سراغ دیالوگ های تک به تک با مردم می رفت و با توجه به رفتارشان در مورد رسانه، به آنها هشدار می داد که بیمار قلبی با چه سرعتی می تواند به بدن حمله ور شود.
BHS می خواست با جان بخشیدن به بیماری قلبی، آن را به موضوعی غیر قابل انکار تبدیل کند.
همکاری با روزنامهThe Sun باعث شد BHS بتواند به خوبی در معرض دید مخاطب باشد. آنها تصمیم گرفتند در عادت ها و زندگی روزمره مردم پارازیت ایجاد کنند. کمپین با حذف بعضی از بخش های مورد علاقه مردم از روزنامه آغاز شد؛ تیم نویسندگان روزنامه مطالب زیادی را همراه با آگهی های خلاقانه در مورد بیماری قلبی جایگزین مطالب عادی کردند. پیام نوشته ها حول این محور می گذشت که بیماری قلبی هر لحظه چطور می تواند زندگی مردم را تحت تأثیر قرار دهد؛ «یک لحظه زنده هستی و لحظه بعد نخواهی بود» و واقعیت این بود که هیچ کس تا زمان مبتلا شدن به این بیماری به آن فکر نمی کرد. برند به مردم می گفت آنچه در حال انجامش هستند خیلی راحت و در یک چشم به هم زدن از دست می رود.
به این ترتیب یک روز صبح مخاطبان روزنامه بعضی از مطالب همیشگی شان را پیدا نکردند؛ کسانی که به دنبال خواندن مطالب ورزشی بودند، به جای اخبار مورد علاقه شان، پیام کمپین BHS را مشاهده کردند. لیست برنامه های تلویزیون هم با پیام دیگری از برند، جایگزین شد: «اگر پیش از آنکه فرصت تماشای این برنامه ها را پیدا کنید، دچار حمله قلبی شوید دیگر این برنامه ها اهمیتی ندارند.»
ایستگاه های اتوبوس، تابلوهای مترو و لیوان های قهوه، پشت بلیت های سینما، پشتی تاکسی ها و روی آینه های توالت ها هم از این پیام در امان نماندند! و برند سعی کرد مخاطبان را همه جا غافلگیر کند.
آگهی ویدئویی و فعالیت های دیجیتال، اقدامات فوق را پشتیبانی می کرد.
58درصد خوانندگان Sun، آگهی های BHS را به یاد می آوردند.
23درصد گفتند که به خاطر دیدن این آگهی ها، برای کمک به برند اقدام می کنند.
و از همه مهم تر، 18درصد گفتند که به خاطر کمپین به BHS کمک مالی کرده اند.
و 21درصد خوانندگان در مورد این آگهی ها با دوستان و خانواده شان صحبت کرده بودند.
منبع: mbanews/newsworks


ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

نشانه‌هایی از اشکالات اساسی در قیف فروش کسب‌وکار

21 برند محبوب در اروپا

اهمیت رسانه های اجتماعی در بازاریابی کسب و کار

در کدام شبکه های اجتماعی باید فعالیت بازاریابی داشته باشیم؟

روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف

5 دلیل روانشناختی برای تفوق همه جانبه اثبات اجتماعی در بازاریابی

5 کسب و کار با رشد سریع از رازهای موفقیت شان می گویند

قیمت موردنظر خود را مطرح کنید

5 توصیه برای ترغیب مخاطبان به خواندن ایمیل های سرد

10 اقدامی که برای فعالیت بازاریابی در سال 2018 باید مورد توجه جدی قرار داد

5 راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی

نحوه استفاده از محتوا برای ایجاد برنامه آموزشی

ترغیب 4 درصد از مشتریان سرآمد به خرید 16 برابری

3 کسب و کار کوچک که از بازاریابی محتوایی درست استفاده می کنند

برندها برای متقاعد ساختن نسل جدید تلاش می کنند

سال 2019؛ انقلابی در خرید و فروش آنلاین

7 اشتباه نویسندگان تازه کار در زمینه تولید محتوا

5 روش اثبات شده برای افزایش مخاطب در شبکه اجتماعی اینستاگرام

3 راه وفادارسازی مشتریان

4راهکار برای افزایش سرعت سایت و جایگاه برندمان در گوگل

فصل اقتصاد سایت تخصصی اقتصاد ایران

آگهی ها

  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل اقتصاد
  • تعرفه آگهی های فصل اقتصاد
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • بسته های ویژه خبری فصل اقتصاد
  • حضور فعال گروه رسانه ای فصل اقتصاد و فصل تجارت در نمایشگاه