گفته های وزیر راه با افزایش عوارض آزادراه تهران-پردیس مغایر است راه و شهرسازی

گفته های وزیر راه با افزایش عوارض آزادراه تهران-پردیس مغایر است

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - پردیس- فرماندار پردیس گفت: در حالی شاهد افزایش 28.5 درصدی نرخ عوارض آزادراه تهران- پردیس هستیم، که وزیر راه این افزایش را ناممکن می خواند.

مرتضی حیدری ظهر چهارشنبه در دومین جلسه شورای اداری شهرستان پردیس طی سخنانی ضمن گلایه از افزایش نرخ عوارض آزادراه تهران- پردیس، از مدیر عامل شرکت متولی این آزادراه خواست مراتب اعتراض مردم را به اطلاع مسئولین مربوطه برساند و خاطر نشان کرد: میان گفته های وزیر راه و شهرسازی و اقدامات مشهود، تفاوت وجود دارد.
فرماندار پردیس افزود: شاید بتوان گفت مسئولین امر به سخنان وزیر عمل نمی کنند.
وی ادامه داد: مردم به افزایش نرخ عوارض آزادراه تهران- پردیس معترض هستند، به هر حال یک قانونی برای افزایش نرخ وجود دارد، آزادراه ساخته شده و مردم در حال استفاده از آن هستند، نباید نارضایتی ایجاد کرد.
حیدری با بیان این که گاهی گفته می شود، اگر دوست ندارید از جاده دیگری به جز آزادراه بروید، گفت: درست است، که برای این آزادراه سرمایه گذاری از طرف بخش خصوصی شده است، اما این جاده برای این سرزمین است، متعلق به این مردم و مملکت است، ما راه های مختلف برای کسب درآمد سرمایه گذار پیشنهاد دادیم، اما متاسفانه کسی به مسئولین شهرستان توجهی ندارد.
همه باید طبق قانون عمل کنیم
نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس از انجام رایزنی ها با نمایندگان مجلس برای این معضل خبر داد و افزود: نمایندگان این امر را در سوال قبل از نطق مجلس و نیز خود وزیر راه مطرح کردند، اما توجه نشد، در حال حاضر شاهد افزایش 28.5 درصدی نرخ عوارض آزادراه تهران- پردیس هستیم، اما آقای وزیر صراحتا این افزایش را رد می کند و در خبر 20:30 این افزایش را رد کرد و آن را ناممکن خواند، اما در حال حاضر مشاهده می کنیم، که این اتفاق افتاده است.
فرماندار پردیس با بیان این که باید همه به قانون تمکین کنیم، گفت: ما حق نداریم، با مردم بازی کنیم، باید طبق قانون عمل کنیم، در غیر این صورت ما راه برخورد با این افزایش غیر قانونی را داریم، اما همه ما وابسته و دل بسته به این نظام هستیم و باید برای رضایت مردم کار کنیم، نباید کار کنیم و پس از آن شیرینی کار را از مردم بگیریم.
حیدری افزود: این افزایش برای آزادراه 18 کیلومتری منطقی نیست و روش اشتباهی است.
سال گذشته افزایش نرخ عوارض نداشته ایم
مدیرعامل شرکت آزادراه تهران- پردیس نیز در این جلسه ضمن ارائه توضیحاتی گفت: میزان افزایش نرخ عوارض 28.5 درصد بوده که چون سال گذشته افرایش قیمت نداشته ایم این امر اتفاق افتاده است.
وی بیان کرد: ادامه این آزادراه تا بعد از شهر آبعلی به طول 12 کیلومتر، 900 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بخش خصوصی تنها در صورت کسب منافع در این زمینه اقدام می کند.
بر اساس این گزارش، آخرین افزایش قیمت عوارض آزادراه تهران- پردیس در حدود یک سال و نیم گذشته اتفاق افتاده بود و نرخ عوارض این آزادراه نیز به تازگی از 3500 تو مان به 4500 تومان رسیده است، که سبب گلایه مندی مردم شده است.

ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

اتصال سامانه بنادربه گمرک تا 1ماه آتی برای کاهش معطلی کامیونداران

افزایش کرایه رانندگان کامیون تا 20 درصد، از شنبه اعمال می‌شود/ رفع مشکل دستمزد بازنشستگی رانندگان تا یک ماه آینده

اعطای وام 50 میلیونی نوسازی مسکن به توسعه گران بافت های فرسوده

مشاوران املاک و نوسانات ارزی عامل نابسامانی بازار مسکن است

آزادراه قزوین- زنجان به دولت تحویل داده شد/ کاهش نرخ عوارضی

2پیشنهاد ضد فساد به نظام مهندسی ساختمان/لزوم اصلاح نظام توزیع کار

محور کرج ـ چالوس بازگشایی شد

محور زردبند به لواسانات بازگشایی شد

خودکفایی در تولید شکر/ کارخانه شکر چابهار ویژه صادرات آسیای میانه

جست‌وجوی هواپیمای ام‌اچ‌370 در انتهای ماه می به پایان می‌رسد

کشف معدن 40 تنی طلا در زرشوران/ چابهار، هاب صادرات فولاد

سرمایه گذاری 404 میلیارد تومانی بخش خصوصی در بندر چابهار

مشکل 3ایرانی گرفتار در آبهای امارات حل شد

مشکل سه دریانورد ایرانی گرفتار در آب های امارات حل شد/ دریانوردان ایرانی می توانند به کشور بازگردند

تکمیل ایستگاه راه‌آهن ارومیه/انتقال بخش مسافری به داخل شهر

رشد ساخت‌وساز با بیشتر شدن سقف وام

جزییات بهره‌برداری از ایستگاه راه‌آهن ارومیه

تعامل؛ ضرورتی برای اعتلای جامعه مهندسی کشور

اتخاذ تصمیمات لازم برای تأمین ارز مورد نیاز حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای/ تامین ارز همراه رانندگان از طریق 5 بانک عامل

قطار باری ترکیه به خط بازگردانده شد/ مسیر ریلی باز است

جزئیات نحوه دریافت ارز از سوی رانندگان کامیون های با مقاصد خارجی

مظاهریان به نظام مهندسی ساختمان چراغ سبز نشان داد

آیین‌نامه ستاد مراکز لجستیک کشور تصویب شد

بندرچابهار درخدمت صادرات مواد معدنی

اتخاذ تصمیمات لازم برای تأمین ارز مورد نیاز حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای

جزئیات پهنه‌های گسلی پرخطر، متوسط و ضعیف منطقه 2 شهر تهران+ نقشه پلاک به پلاک

پیوند ناموفق بورس و مسکن/چرا صندوق زمین‌ و ساختمان شکست خورد؟

قاضی‌پور از پاسخ آخوندی قانع شد/ توضیح وزیر راه درباره قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران

نرخ جدید عوارض آزادراهی در سال 97+جدول

تشریح ویژگی‌های مثبت مدل اجرایی برنامه ملی بازآفرینی

تخفیف‌های ویژه برای سازندگان در بافت‌های ناکارآمد / تعیین هفت منطقه بافت فرسوده در تهران

6 منطقه تهران واقع در بافت فرسوده/وام 50 میلیونی نوسازی مسکن

سند استراتژی‌های حمل‌ونقل با امضا وزیر راه و شهرسازی ابلاغ شد

گزارش دومین نشست شورای راهبردی توسعه مبتنی بر حمل‌ونقل همگانی

پیشنهاد افزایش قیمت سوخت در قبال کاهش تعرفه ورود خودرو / آمار کشته‌های تصادفات جاده‌ای سه درصد افزایش یافت

فصل اقتصاد سایت تخصصی اقتصاد ایران

آگهی ها

  • کانال رسمی سایت فصل اقتصاد
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • آگهی و تبلیغات در فصل اقتصاد
  • معرفی کسب و کار و تبلیغ محصولات
  • تعرفه آگهی های فصل اقتصاد