فولکس واگن گلف 355 اسب بخار با تیونینگ اوتینگر معرفی شد خودرو

فولکس واگن گلف 355 اسب بخار با تیونینگ اوتینگر معرفی شد

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - یک تیونر آلمانی، به‌تازگی مدلی از فولکس واگن گلف GTi معرفی کرده که دارای قدرت 355 اسب بخار و نهایت سرعت 280 کیلومتر بر ساعت است.

درحالی‌که همه منتظر رونمایی از مدل جدید فولکس واگن گلف با نام GTI TCR هستند یک شرکت تیونر آلمانی به نام Oettinger specialized اقدام به معرفی نسخه‌ای بهینه‌شده و به‌شدت ارتقاءیافته از این خودروی هاچ بک دیفرانسیل جلو کرده است که قابلیت‌های بسیار بالایی دارد.
اوتینگر همان تیونری است که سه سال پیش از مدل بسیار قدرتمند فولکس واگن گلف با نام R500 رونمایی کرد که یک خودروی سوپر اسپرت به شمار می‌رود. حالا مردان Oettinger specialized به سراغ مدل جدید گلف رفته‌اند تا یکی از قوی‌ترین و سریع‌ترین خودروهای دیفرانسیل جلو را به بازار معرفی کنند.
جالب است بدانید که مراحل توسعه‌ی این خودرو تنها 4 ماه زمان برده است. این خودرو همانند نسخه‌ی استاندارد گلف از پیشرانه‌ی 2 لیتری 4 سیلندر توربو بهره‌مند است؛ اما با تغییراتی که Oettinger specialized در پیشرانه داده، قدرت خروجی آن به 455 اسب بخار و گشتاور آن به 470 نیوتن‌متر رسیده است. برای مقایسه باید اشاره کرد که قدرت این خودرو حتی از فولکس واگن گلف GTI کلاب اسپرت S، سریع‌ترین خودروی دیفرانسیل جلو در پیست نوربرگ رینگ، بیشتر است.
فولکس واگن گلف
قدرت این مدل در قیاس با مدل استاندارد گلف GTI کلاب اسپرت اس 49 اسب بخار و گشتاور آن 90 نیوتن‌متر بیشتر است. به این ترتیب این مدل می‌تواند در زمانی حدود 5 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند و این در حالی است که رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در مدل کلاب اسپرت اس به 5.8 ثانیه زمان نیاز دارد. مدل کلاب اسپرت دارای حداکثر سرعت 261 کیلومتر بر ساعت است؛ اما دست پخت متخصصان Oettinger specialized می‌تواند به سرعت 274 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.
در کنار تغییرات فنی، فولکس واگن گلف Oettinger specialized به یک کیت بدنه‌ی جدید مجهز شده است که نمای اسپرتی دارد و کاپوت خودرو نیز با یک نمونه‌ی دارای ورودی‌های هوا جایگزین شده است. نصب این کیت سبب شده پهنای این خودرو در مقایسه با گلف جی‌تی‌آی، 80 میلی‌متر افزایش پیدا کند.
تیونر همچنین برای بهبود آیرودینامیک این هاچ بک قدرتمند اقدام به نصب دیفیوزر و اسپلیتر در جلو و عقب خودرو کرده و برای افزایش پایداری؛ یک اسپویلر روی صندوق عقب نصب شده است. در انتها، دو خروجی اگزوز بزرگ در بخش عقبی نصب شده است که نمای بسیار جذابی دارند.
سیستم تعلیق این مدل از نوع فعال و تنظیم‌شونده است که یک ارتقاء مناسب در مقایسه با مدل استاندارد گلف محسوب می‌شود. رینگ‌های 20 اینچی با عرض لاستیک 275، آخرین تغییری هستند که Oettinger specialized در این خودرو داده است.
در انتها می‌توانید ویدیویی بسیار دیدنی از این خودرو مشاهده کنید.
فولکس واگن گلف
فولکس واگن گلف
فولکس واگن گلف
فولکس واگن گلف


ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

انتقال دانش فنی تولید محصولات ایران خودرو با موتورهای پایه گاز سوز

طرح پیش فروش جدید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو

راهنمای خرید جیلی امگرند7 دست دوم؛ مشخصات فنی، آپشن‌ ها و قیمت

همکاری دایملر و جیلی برای راه اندازی سرویس اشتراک گذاری مسیر

فناوری چراغ ماتریسی در آمریکا، گواهی استاندارد گرفت

جلوپنجره هیوندای i40 به‌روز شد

نسخه‌های چینی پاسات به‌روز شدند

توئیت جدید ایلان ماسک؛ ساخت ربات انسان‌ نما و جنگجو

مرسدس S کلاس 2020 با توپ پر می‌آید

فولکس‌واگن آرتئون برای رکوردزنی آماده شد

فعالیت خودروسازان در عراق امروز بیش‌از همیشه صرفه اقتصادی دارد

پورشه به گیربکس، فرمان و پدال سنتی وفادار خواهد بود

روش متفاوت کرمان موتور برای آگاه سازی مشتریان؛ استفاده از IGTV اینستاگرام

نسل سوم سیتروئن C1 الکتریکی می‌شود

افزایش سرمایه‌گذاری ب‌ام‌و در برلیانس

قیمت روز خودروها-24 مهر 97

پیشنهاد رییس اتاق تهران درباره بنزین: سوخت را به خانوار بدهید نه به فرد

ساخت رستوران «بنتلی» در ارتفاع 2هزارمتری از سطح خلیج فارس!

نوآوری و بهره‌وری را اولویت کاری سایپا قرار می‌دهیم

کلیدی به نام اشتباه

فصل اقتصاد سایت تخصصی اقتصاد ایران

آگهی ها

  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل اقتصاد
  • تعرفه آگهی های فصل اقتصاد
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • بسته های ویژه خبری فصل اقتصاد
  • حضور فعال گروه رسانه ای فصل اقتصاد و فصل تجارت در نمایشگاه