توصیه‌هایی برای راه اندازی موفق محصول تبلیغات

توصیه‌هایی برای راه اندازی موفق محصول

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - آی بازاریابی - سید اسماعیل میرحسینی: راه اندازی محصول هیجان انگیز ترین قسمت برای شروع کار است. برای راه اندازی اجاره کردن روابط عمومی و یا آگهی مطبوعاتی کافی نیست. در وادی رقابت وقتی وارد مطبوعات می شویم رقابت شدید است و خبرها لحظه به لحظه تغییر میکنند و اثر گذاری خبر لحظه ای است. در دنیای امروز جلب توجه کردن سخت شده است.
7 توصیه برای راه اندازی موفق محصول
در اینجا ما توصیه هایی را می گوییم که می توانند به این امر کمک کنند.
1- اول برنامه ریزی کن، منتظر لحظه ی آخر نباش.
شما باید برنامه داشته باشید و حداقل از قبل هفته ای 8 تا 12 ساعت کار کنید.
گزارشگران باید هر روز گزارش تهیه کنند.
با شروع کار باید گزارشگران مناسب خود را پیدا کنید و ارتباطات خود را با آنها شروع کنید.
نکته : وقتی می خواهید وارد رسانه ها شوید ارتباطات کلیدی است.
2- تاثیرگذارهای خود را بشناسید.
باید تاثیرگذارهایی که بر بازار هدف شما اثر می گذارند را بشناسید.
به آنها محصول خود را بشناسانید.
ابتدا به آنها اخبار را بدهید.
به آنها نمونه ای بدهید و از آنها بخواهید یک نظر برای شما روی شبکه ی اجتماعی خود بگذارند.
روابط عمومی در طی این چند ساله تغییر کرده است و حالا ما باید به چندین منبع مراجعه کنیم.
یکی از معتبرترین منابع تاثیرگذاران هستند.
تاثیرگذاران آنلاین مخاطبین را در فضای آنلاین از طریق بلاگ نویسی و یا کانال های رسانه اجتماعی و یا ویدئو پیدا کرده اند.
انها مهم اند، چرا که اثر آنها از رسانه های عمومی بیشتر است.
3- استفاده از رسانه های اجتماعی
کسانی را که به محصول شما علاقمندند پیدا کنید، مثلا طرفداران برند، انها را از محصولات ” به زودی” آگاه کنید، و به آنها تصاویر یا ویدئوهای قبل از انتشار را بدهید.
نه به تمام کسانی که می خواهند قبل از انتشار از همه چیز باخبر باشند.
4-انتظارات معقول داشته باشید
غیر از اینکه شما یک برند غول باشید نباید انتظار فروش بیش از حد موقع راه اندازی محصول را داشته باشید.
به صورت مداوم به انتشار اخبار بپردازید و سعی کنید تا حد ممکن آنها را شخصی سازی کنید.
به یاد اشته باشید مشتریان می خواهند با شرکت هایی که با آنها ارتباط خوبی دارند ارتباط داشته باشند.
5-مطبوعات تنها گزبنه نیست.
همانطور که ذکر شد خبرنگاران و تاثیرگذارها هر روز با اخبار جدید بمباران می شوند.
به طور معمول یک خبرنگار روزی 5 تا 10 گزارش راه اندازی محصول را در ایمیل خود دریافت می کند.
باید برای اینکه به گزارش شما بپردازند صبور باشید، آنها را با ایمیل غرق نکنید، با آنها در تماس باشید، کاری هم نکنید شمار افراموش کنند.
6- خلاق باشید.
به یاد اشته باشید هدف شما اینست که توجه انها را جلب کنید.
باید کاری کنید که شما را از دیگران مجزا کند.
باید خلاق باشید. شاید با یک ویدئوی خلاق و یا اعلان سرویس عمومی توجه ها را بتوانید جلب کنید.
ممکن است ارسال کارت پستال با تصاویر بانمک بتواند توجه آنها را جلب کند.
7- مطلع شدن درباره ی محصول خود را آسان کنید.
ویدئو، نسخه ی نمایشی، کاتالوگ درست کنید.
هر چقدر راه درآوردن اطلاعات در مورد شما ساده تر باشد، آنها راحتتر اطلاعات شان را با شما سهیم می شوند.
من فکر می کنم دادن اطلاعات صحیح برای خبرنگارها و تاثیرگذارها را سخت کرده ایم و آنها به سختی اطلاعات درست را می دهند.



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

معرفی کتاب Crushing It، به‌دستش بیاور اثر گری واینر چاک

روندهای مورد انتظار برای بازاریابی دیجیتال در سال 2019

بهترین و بدترین کمپین‌های برندینگ 2018

6مثال عالی از بازاریابی مباحثه ای

5 اکانت برتر توییتر در زمینه بازاریابی

7 راه طلایی کسب درآمد از اینترنت

9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام

وقتی ویدئو حرف اول را می زند / 5 قانون جدید موفقیت در بازاریابی ویدئویی

25 نکته مهم درخصوص گوگل داکس که هر بازاریابی باید بداند

3 تغییر اساسی در دنیای بازاریابی محتوایی

بزرگترین اشتباهات در بازاریابی محتوایی کدامند؟

5 نمونه از بهترین سازندگان وب سایت

5 نمونه از جذاب ترین محتوا در شبکه های اجتماعی

جذب مشتریان جدید توسط فاکتورهای خارج از سایت

17 کمپین تبلیغاتی و ویدئو بازاریابی که از تماشای آنها لذت خواهید برد

اجرای بازاریابی محتوا به صورت فعالیت گروهی و افزایش تأثیر آن

چگونه فروشگاهی فیزیکی در کنار فروشگاه آنلاین داشته باشیم؟

نگاهی به نکات مهم بازاریابی در سال 2018 / برترین توصیه های بازاریابی شبکه های اجتماعی

تمرکز بر تأثیرگذار نامناسب؛ مشکل اصلی بازاریابی تأثیرگذار

ارزش شهرت و اعتبار شما چقدر است

فصل اقتصاد سایت تخصصی اقتصاد ایران

آگهی ها

  • بانک گردشگری
  • تعرفه آگهی های فصل اقتصاد
  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل اقتصاد
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • بسته های ویژه خبری فصل اقتصاد