نویسنده فاطمه زهرا عموزاده
10 روش خلاقانه بازاریابی محتوا برای رشد کسب وکارهای کوچک تبلیغات

10 روش خلاقانه بازاریابی محتوا برای رشد کسب وکارهای کوچک

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - بازاریابی محتوا روشی بسیار خوب برای به رخ کشیدن تخصص شما به وسیله مطالب متفکرانه و قابل اجرا است. همچنین می تواند خوانندگان را با کمترین فشار به درون قیف فروش شما هدایت کند. برای یادگیری نحوه استفاده از بازاریابی محتوا در کسب وکار کوچک خود، ما این سؤال را از اعضای شورای کارآفرینان جوان پرسیدیم:
بازاریابی محتوا چگونه به شهرت کسب وکار و همچنین فروش شما کمک کرده است؟ آیا داستانی در این مورد دارید که تعریف کنید؟
1- ما مشتریان مان را بدون تبلیغات فروش تحمیل کننده جذب می کنیم
از طریق بازاریابی محتوا، ما می توانیم مشتریان جدیدمان را بدون تبلیغات فروش تحمیل کننده جذب کنیم. مشتریان ما قادر به آگاهی یافتن از کاری که شرکت ما مشغول به انجام آن است و خدماتی که ارائه می کند خواهند بود. امروزه مصرف کنندگان باهوشند و منابع اطلاعاتی زیادی را در اختیار دارند. محتوا برای ما روشی است برای توضیح اینکه چه کاری انجام می دهیم و چگونه می توانیم مشکلات را حل کنیم.
Dave Nevogt hubstaff.com
2- من محتواهای بسیاری منتشر کردم
بازاریابی محتوا یک استراتژی اولیه برای رشد کسب وکار من بوده است. در حقیقت، در سه سال گذشته بیش از 325 بار محتوا منتشر کرده ام و از این طریق بودجه هزاران پیوند ورودی برای کسب وکارهای مختلفم را به دست آورده ام. در داخل ما این روند را SEO PR(بهینه سازی موتور جست وجو روابط عمومی) می نامیم، زیرا نه تنها مسئولیت دامنه خود را توسط لینک ها به سایت مان افزایش می دهیم، بلکه از طریق روابط عمومی از کسب وکار جدیدی حمایت می کنیم.
Kristopher Jones, LSEO.com
3- ما در عوض یک آدرس ایمیل یک کتاب الکترونیکی پیشنهاد می دهیم
ما مقالاتی را ایجاد کرده ایم که به مخاطبان ما بسیار مرتبط است. چیزی که درست هنگامی که افراد در حال جست وجوی موضوعات مختلف هستند به ما کمک می کند در موتورهای جست وجو ظاهر شویم. این به نوبه خود ارتباطات ما را نشان می دهد و ترافیک رایگان را به سایت ما هدایت می کند. ما همچنین کتاب های الکترونیکی ارزشمندی را ایجاد کردیم که در عوض آدرس های ایمیل بینندگان سایت، به آنها پیشنهاد می کنیم. ما بیشتر کاربران مان را از این طریق پرورش داده و به دست آوردیم.
Mark Krassner, Expectful
4- من همانطور که هستم با مخاطبانم ارتباط برقرار می کنم
اگر بتوانید با افرادی که می دانید قرار است محتوای شما را بخوانند به خوبی ارتباط برقرار کنید، فروش و پیشرفت خود را افزایش خواهید داد. از سمت خودم تلاش می کنم تا جایی که ممکن است ارزش را در داخل محتوا تولید کنم. من دوست دارم داستان هایی بگویم که ارتباط پیدا کردن با آن راحت باشد و به خوبی در محتوا قرار بگیرد. به همین ترتیب، افراد توانستند کمی در مورد من، اخلاقیات و ارزش های من در کسب وکار آگاهی یابند.
Nicole Munoz, Start Ranking Now
5- ما محتوایی ایجاد می کنیم که به سؤالات فروش پاسخ می دهد
به عنوان یک آژانس بازاریابی محتوا، ما دقیقا آنچه را باید، انجام دهیم. این رویکرد در فرآیند فروش هنگامی که به محتوای خود چه وبینار یا کتاب الکترونیکی باشد و چه پست های وبلاگ اشاره می کنیم یاری رسان ما باشد.
برای ایجاد بزرگ ترین تأثیر، ما موضوعات محتوا را روی سؤالات متمرکز می کنیم و چشم انداز های خود را به چالش می کشیم. این به ما اجازه می دهد که به سؤالات آنها پاسخ و نشان بدهیم که چگونه از بازاریابی محتوا برای تبلیغ و پیشرفت کسب وکار خود استفاده می کنیم.
Dan Golden, BFO (Be Found Online)
6- ما محتوا را برای ایجاد اعتبار منتشر می کنیم
ما مطالب مربوط به استارت آپ ها، برنامه های تلفن همراه و فناوری وب و ابر (کلود) را در سایت خود و دیگر رسانه ها می نویسیم. من چندین مشتری داشتم که به من گفتند مقاله ما را قبل از اینکه با ما تماس بگیرند خوانده اند؛ آنها زمانی که محتوای ما را خواندند در مورد تخصص ما متقاعد شدند. محتوای ما به مشتریان مان کمک می کند نظری درمورد ما شکل دهند. ما سه تا چهار مقاله در ماه منتشر می کنیم تا تغییرات مثبتی ایجاد کنیم.
Piyush Jain, Simpalm
7- ما مشاوره می دهیم
ما برنامه نویسی سفارشی را فراهم می کنیم که می تواند روی هر برنامه تجارت الکترونیکی اجرا شود. حتی اگر راه حل های سفارشی ما بتواند در هر برنامه ای یکپارچه شود، ما محتوای مخصوص هر برنامه تجارت الکترونیک را برای ارتقای این راه حل ها ایجاد می کنیم. از آنجا که محتوایی که ما منتشر می کنیم مربوط به سیستم های عامل خاص است، ما توانستیم توانایی خود را افزایش دهیم و در هر برنامه خود را به عنوان کارشناسان تثبیت کنیم.
Duran Inci , Optimum7
8- ما راهنماهای محصول تولید می کنیم
یک سال پیش، ما دستورالعمل هایی در مورد نحوه استفاده از محصولات مان منتشر کردیم، اما انتظار کشش زیادی نداشتیم. امسال 25درصد از ترافیک ارگانیک ما به تنهایی از آن دستورالعمل های راهنما نشات می گیرد. البته ما این مورد را تا پیش از دورانی که برای تشریح چگونه بودن محصولات مان وقت صرف کردیم هرگز نفهمیده بودیم. از آنجا که این تکنولوژی قدیمی است، بازار تصور کرد که به آن نیازی ندارد. در نتیجه، فروش و شهرت ما به سرعت افزایش یافت.
Diego Orjuela, Cables & Sensors
9- ما موضوعات خود را جالب و قابل دسترس می کنیم
در یک موقعیت سنتی خسته کننده، ما تصمیم گرفتیم که با بازاریابی محتوا و صرف وقت و منابع برای جالب تر و در دسترس تر ساختن فرآیند پرداخت وجه برای صاحبان کار خود را برجسته کنیم. ما رهبران فکر هستیم، نه فقط ارائه دهندگان خدمات تجاری. از فروش ویدئوها تا وبلاگ ها و موارد دیگر، ما می توانیم از همه جنبه های قیف فروش پشتیبانی کنیم که کار بسیار هیجان انگیزی است.
Suneera Madhani، Fattmerchant
10- مطالعه موردی پشت صحنه باعث جذب بازخوردهای مثبت و علاقه مندی می شود
هنگامی که کسب وکار دوم را شروع کردم، تمام استراتژی رشد خود را از همان روز اول ثبت کردیم. پس از هشت ماه، آن را به یک مقاله 9000 کلمه ای تبدیل و به عنوان مقاله اصلی در سایت مان برجسته کردیم. تقریبا هر روز، در مورد مطالعه موردی از افرادی که از وب سایت بازدید می کنند و با ما تماس می گیرند بازخوردهای مثبت دریافت می کنیم. این اتفاق باعث افزایش اعتماد و تبدیلات در کوتاه ترین زمان شد.
منبع: Ajay Paghdal، OutreachMama allbusiness


ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

6مثال عالی از بازاریابی مباحثه ای

5 اکانت برتر توییتر در زمینه بازاریابی

7 راه طلایی کسب درآمد از اینترنت

9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام

وقتی ویدئو حرف اول را می زند / 5 قانون جدید موفقیت در بازاریابی ویدئویی

25 نکته مهم درخصوص گوگل داکس که هر بازاریابی باید بداند

3 تغییر اساسی در دنیای بازاریابی محتوایی

بزرگترین اشتباهات در بازاریابی محتوایی کدامند؟

5 نمونه از بهترین سازندگان وب سایت

5 نمونه از جذاب ترین محتوا در شبکه های اجتماعی

جذب مشتریان جدید توسط فاکتورهای خارج از سایت

17 کمپین تبلیغاتی و ویدئو بازاریابی که از تماشای آنها لذت خواهید برد

اجرای بازاریابی محتوا به صورت فعالیت گروهی و افزایش تأثیر آن

چگونه فروشگاهی فیزیکی در کنار فروشگاه آنلاین داشته باشیم؟

نگاهی به نکات مهم بازاریابی در سال 2018 / برترین توصیه های بازاریابی شبکه های اجتماعی

تمرکز بر تأثیرگذار نامناسب؛ مشکل اصلی بازاریابی تأثیرگذار

ارزش شهرت و اعتبار شما چقدر است

برندسازی شخصی با یک روش طلایی / 6 گام برای تولید پادکست شخصی خود

5 راهکار برای افزایش مشتریان مان در دنیای تجارت آنلاین

7 افزونه کروم که هر بازاریاب دیجیتال باید بشناسد

فصل اقتصاد سایت تخصصی اقتصاد ایران

آگهی ها

  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل اقتصاد
  • تعرفه آگهی های فصل اقتصاد
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • بسته های ویژه خبری فصل اقتصاد
  • حضور فعال گروه رسانه ای فصل اقتصاد و فصل تجارت در نمایشگاه