مترجم مینا قائمیان
بازاریابی محتوا به روش حرفه ای ها / 5 کاری که بازاریابان محتوایی موفق انجام می دهند تبلیغات

بازاریابی محتوا به روش حرفه ای ها / 5 کاری که بازاریابان محتوایی موفق انجام می دهند

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - هر زمان که بحث بازاریابی محتوا پیش می آید، آخرین چیزی که مخاطبان می خواهند، خواندن مقاله ای است که به تبلیغات خرده فروشی شبیه باشد. پس چگونه می توانید هم به صورت یکپارچه نام تجاری خود را نمایش دهید و هم به عنوان یک رهبر فکری به ارائه ارزش بپردازید؟ ما از پنج کارآفرین جامعه موسسین این سؤال را پرسیدیم:
سؤال. چطور می توانم یک نام تجاری را از طریق بازاریابی محتوا به طور موفقیت آمیز و یکپارچه تبلیغ کنم؟
1. خوانندگان را با راه حل ها متقاعد کنید
به مخاطبان نشان دهید چگونه مشکلاتی را که با آنها روبه رو شده اند حل کنند. راه حل سریع مشکل را به آنها بگویید تا آن را به سرعت حل کنند، بعد به آنها بگویید که چگونه می توانند این مسئله را در درازمدت حل کنند. اگر خوانندگان متوجه شوند که راه حل سریع به اندازه کافی برای آنها مناسب است و ثبت نام نکنند، شما خود را از تلف کردن وقت به روی یک گزینه اشتباه رهانیده اید. در صورتی که مخاطبان در انجام راه حل سریع موفق باشند و همزمان این را هم بخواهند که آن مشکل را در درازمدت حل کنند، شما یک مشتری بالقوه پیدا کرده اید.
2. سعی کنید با مخاطبان در ارتباط بمانید
اگر شما یک کارآفرین باشید یقینا در یک زمینه بیش از بقیه علم و مهارت دارید، درست است؟ وبلاگی درباره آن بنویسید، برش هایی از اطلاعاتی که مشتریان شما را درباره صنایع شما یا موارد مورد علاقه شان آگاه می کند، حتی مطالب نسبتا پایه ای هم می توانند اطلاعاتی باشند که مشتری عادی شما دوست دارد بداند.
3. همیشه در حال افزایش ارزش باشید
بازاریابی محتوایی بیشتر به دنبال کیفیت است نه کمیت. هنگام ارتقای محصول یا سرویس خود، به کاربر نهایی خود و نیازها/خواسته هایش فکر کنید. به همین دلیل باید محتوایی مرتبط ارائه دهید که به طور مداوم به ارائه ارزش بپردازد. بدترین کاری که می توانید انجام دهید، تبلیغات و اسپم است؛ این راهی بسیار سریع برای از بین بردن اعتماد مخاطبان به شما است.
4. یک عنوان عالی انتخاب کنید
ایجاد یک عنوان عالی ضروری ترین کار برای مورد استفاده قرار گرفتن محتوا است. عنوان شما همان چیزی است که خوانندگان برای اولین بار می بینند و اگر جذب آن نشوند هیچ کس نمی خواهد محتوای شما را بخواند. برای اینکه مردم روی آن کلیک کنند، عنوان خود را هیجان انگیز و جذاب انتخاب کنید. شما حتی می توانید ایده های خود را با استفاده از ابزارهای ویراستاری آنلاین تست کنید.
5. به سؤالات مشتریان خود پاسخ دهید
اگر بتوانید سؤالاتی را که ممکن است مشتریان تان در موتور جست وجوی گوگل جست وجو کنند، به درستی پیش بینی کنید (که اگر تحقیقی در زمینه بازاریابی انجام داده باشید، قادر به انجام آن هستید) باید یک پست در وب سایت خود بنویسید که پاسخ دقیق آن سؤال باشد. ممکن است مجبور شوید برای این استراتژی زمان و سرمایه بسیاری صرف کنید، اما در طول زمان بهره آن به شما برگشت داده می شود؛ به علاوه این کار برای استراتژی بهینه سازی موتور جست وجو نیز یک مزیت به حساب می آید.
منبع: allbusiness



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

برندسازی دربرابر بازاریابی؛ راهکارهای نوآورانه در بازار دیجیتال امروز

هرآنچه باید درباره‌ی داستان‌سرایی در کسب‌وکار بدانید

همه چیز در مورد معاملات یکی بخر دوتا ببر

کارآفرینان کوچک چگونه می‌توانند انحصار تبلیغات را از دست فیسبوک و گوگل خارج کنند

برندسازی با هوش مصنوعی و مشکلات آن

ایده‌‌های ارزان بازاریابی برای رونق کسب‌وکار

موفقیت بازی فورتنایت بهترین نمونه بازاریابی رشد

اطلاعات خرید کاربران، زیربنای کسب و کار بزرگ تبلیغاتی آمازون

معرفی کتاب Crushing It، به‌دستش بیاور اثر گری واینر چاک

روندهای مورد انتظار برای بازاریابی دیجیتال در سال 2019

بهترین و بدترین کمپین‌های برندینگ 2018

6مثال عالی از بازاریابی مباحثه ای

5 اکانت برتر توییتر در زمینه بازاریابی

7 راه طلایی کسب درآمد از اینترنت

9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام

وقتی ویدئو حرف اول را می زند / 5 قانون جدید موفقیت در بازاریابی ویدئویی

25 نکته مهم درخصوص گوگل داکس که هر بازاریابی باید بداند

3 تغییر اساسی در دنیای بازاریابی محتوایی

بزرگترین اشتباهات در بازاریابی محتوایی کدامند؟

5 نمونه از بهترین سازندگان وب سایت

فصل اقتصاد سایت تخصصی اقتصاد ایران

آگهی ها

  • بانک سینا
  • بانک پارسیان
  • بانک اقتصادنوین
  • بانک توسعه و تعاون
  • بانک گردشگری