چه میزان اطلاعات و تصاویر در کاتالوگ ها قرار دهیم؟ تبلیغات

چه میزان اطلاعات و تصاویر در کاتالوگ ها قرار دهیم؟

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - طراحی کاتالوگ ها در بسیاری از زمینه ها می تواند به کسب وکار یا حرفه و تخصص شما هویت ببخشد. بهتر است در طراحی آنها دقت لازم را به خرج دهید. کاتالوگ هایی که با رعایت موارد و نکات ظریفی طراحی می شوند می توانند با سرعت بیشتری در ذهن مخاطبان جای بگیرند و قدرت ماندگاری بیشتری نیز دارند. پس بهتر است به برخی نکات و تکنیک های ریز ولی مهم توجه کنید تا کاتالوگ های جذاب و مفیدی طراحی کنید.
در اینجا با برخی از موارد و تکنیک های مهم در طراحی کاتالوگ آشنا می شوید.
یک) رعایت حد تعادل
از نظر مشاوره بازاریابی بهتر است در هر موردی از طراحی کاتالوگ ها حد تعادل را حفظ کنید. منظور از حد تعادل در مواردی همچون میزان رنگ ها، میزان مطالب و سایر موارد است.
دو) عدم به کار بردن جملات و مطالب زیاد
از جمله موارد حساسی که مانع تأثیرگذاری عمیق چاپ کاتالوگ شما بر مخاطبان می شود این است که سعی کنید مطالب زیادی را در صفحات قرار دهید. کاتالوگ ها جنبه اطلاع رسانی و ایجاد جذابیت برای مخاطبان را دارند. لازم نیست هر مطلبی که لازم می بینید یا فکر می کنید که باید مطرح کنید در کاتالوگ ها قرار دهید. بهتر است مطالب کاملا کوتاه و نکته ای باشند. اگر قرار باشد اطلاعات زیادی را در صفحات آنها طراحی کنید از فرمت کاتالوگ خارج شده و تبدیل به یک صفحه PDF خواهد شد. پس بهتر است برای اجتناب از چنین چیزی سعی کنید بیشتر از تصاویر استفاده کنید تا جملات و مطالب.
سه) تعداد محصولات را محدود کنید
سعی کنید در هر صفحه از کاتالوگ خود تنها یک محصول را قرار دهید. قرار دادن چند محصول در یک صفحه از جذابیت و زیبایی آن کم و مخاطبان را خسته و گیج می کند. علاوه بر این مخاطبان معمولا این گونه کاتالوگ ها را تا انتها مطالعه نمی کنند.
چهار) از طراحان حرفه ای استفاده کنید
به جای اینکه کاتالوگ ها را خودتان طراحی کنید و چندین بار آزمون و خطا داشته باشید بهتر است این طراحی ها را به افراد و مراکزی که در این زمینه حرفه ای هستند و تخصص دارند بسپارید. شاید این طراحی به نظر برسد برای شما هزینه در بر خواهد داشت، ولی در عمل خواهید دید که این کاتالوگ ها قابلیت جذب مشتری بالاتری دارند و میزان آزمون و خطای شما را کمتر می کنند. در نتیجه در بودجه و زمان شما صرفه جویی می شود.
پنج) تعداد صفحات
برخی از افراد فکر می کنند کاتالوگ ها حتما باید دارای صفحات زیادی باشند. درحالی که واقعیت این نیست. یک کاتالوگ بازاریابی می تواند 4-5 صفحه تا چند صد صفحه باشد. پس بهتر است به جای فکر کردن به حجم کاتالوگ تان به کیفیت طراحی صفحات آن دقت و سعی کنید که صفحات آن به اندازه تعداد محصولات شما باشد. در برخی از مواقع کاتالوگ های کوتاه و مختصر بیشتر از کاتالوگ های طولانی می توانند مشتریان را جذب کنند. یکی از دلایل آن می تواند این باشد که افراد از اینکه صفحات زیادی را ورق بزنند خسته و کسل می شوند.
منبع: qmpmarketing



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

معرفی کتاب Crushing It، به‌دستش بیاور اثر گری واینر چاک

روندهای مورد انتظار برای بازاریابی دیجیتال در سال 2019

بهترین و بدترین کمپین‌های برندینگ 2018

6مثال عالی از بازاریابی مباحثه ای

5 اکانت برتر توییتر در زمینه بازاریابی

7 راه طلایی کسب درآمد از اینترنت

9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام

وقتی ویدئو حرف اول را می زند / 5 قانون جدید موفقیت در بازاریابی ویدئویی

25 نکته مهم درخصوص گوگل داکس که هر بازاریابی باید بداند

3 تغییر اساسی در دنیای بازاریابی محتوایی

بزرگترین اشتباهات در بازاریابی محتوایی کدامند؟

5 نمونه از بهترین سازندگان وب سایت

5 نمونه از جذاب ترین محتوا در شبکه های اجتماعی

جذب مشتریان جدید توسط فاکتورهای خارج از سایت

17 کمپین تبلیغاتی و ویدئو بازاریابی که از تماشای آنها لذت خواهید برد

اجرای بازاریابی محتوا به صورت فعالیت گروهی و افزایش تأثیر آن

چگونه فروشگاهی فیزیکی در کنار فروشگاه آنلاین داشته باشیم؟

نگاهی به نکات مهم بازاریابی در سال 2018 / برترین توصیه های بازاریابی شبکه های اجتماعی

تمرکز بر تأثیرگذار نامناسب؛ مشکل اصلی بازاریابی تأثیرگذار

ارزش شهرت و اعتبار شما چقدر است

فصل اقتصاد سایت تخصصی اقتصاد ایران

آگهی ها

  • بانک گردشگری
  • تعرفه آگهی های فصل اقتصاد
  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل اقتصاد
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • بسته های ویژه خبری فصل اقتصاد