چه میزان اطلاعات و تصاویر در کاتالوگ ها قرار دهیم؟ تبلیغات

چه میزان اطلاعات و تصاویر در کاتالوگ ها قرار دهیم؟

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - طراحی کاتالوگ ها در بسیاری از زمینه ها می تواند به کسب وکار یا حرفه و تخصص شما هویت ببخشد. بهتر است در طراحی آنها دقت لازم را به خرج دهید. کاتالوگ هایی که با رعایت موارد و نکات ظریفی طراحی می شوند می توانند با سرعت بیشتری در ذهن مخاطبان جای بگیرند و قدرت ماندگاری بیشتری نیز دارند. پس بهتر است به برخی نکات و تکنیک های ریز ولی مهم توجه کنید تا کاتالوگ های جذاب و مفیدی طراحی کنید.
در اینجا با برخی از موارد و تکنیک های مهم در طراحی کاتالوگ آشنا می شوید.
یک) رعایت حد تعادل
از نظر مشاوره بازاریابی بهتر است در هر موردی از طراحی کاتالوگ ها حد تعادل را حفظ کنید. منظور از حد تعادل در مواردی همچون میزان رنگ ها، میزان مطالب و سایر موارد است.
دو) عدم به کار بردن جملات و مطالب زیاد
از جمله موارد حساسی که مانع تأثیرگذاری عمیق چاپ کاتالوگ شما بر مخاطبان می شود این است که سعی کنید مطالب زیادی را در صفحات قرار دهید. کاتالوگ ها جنبه اطلاع رسانی و ایجاد جذابیت برای مخاطبان را دارند. لازم نیست هر مطلبی که لازم می بینید یا فکر می کنید که باید مطرح کنید در کاتالوگ ها قرار دهید. بهتر است مطالب کاملا کوتاه و نکته ای باشند. اگر قرار باشد اطلاعات زیادی را در صفحات آنها طراحی کنید از فرمت کاتالوگ خارج شده و تبدیل به یک صفحه PDF خواهد شد. پس بهتر است برای اجتناب از چنین چیزی سعی کنید بیشتر از تصاویر استفاده کنید تا جملات و مطالب.
سه) تعداد محصولات را محدود کنید
سعی کنید در هر صفحه از کاتالوگ خود تنها یک محصول را قرار دهید. قرار دادن چند محصول در یک صفحه از جذابیت و زیبایی آن کم و مخاطبان را خسته و گیج می کند. علاوه بر این مخاطبان معمولا این گونه کاتالوگ ها را تا انتها مطالعه نمی کنند.
چهار) از طراحان حرفه ای استفاده کنید
به جای اینکه کاتالوگ ها را خودتان طراحی کنید و چندین بار آزمون و خطا داشته باشید بهتر است این طراحی ها را به افراد و مراکزی که در این زمینه حرفه ای هستند و تخصص دارند بسپارید. شاید این طراحی به نظر برسد برای شما هزینه در بر خواهد داشت، ولی در عمل خواهید دید که این کاتالوگ ها قابلیت جذب مشتری بالاتری دارند و میزان آزمون و خطای شما را کمتر می کنند. در نتیجه در بودجه و زمان شما صرفه جویی می شود.
پنج) تعداد صفحات
برخی از افراد فکر می کنند کاتالوگ ها حتما باید دارای صفحات زیادی باشند. درحالی که واقعیت این نیست. یک کاتالوگ بازاریابی می تواند 4-5 صفحه تا چند صد صفحه باشد. پس بهتر است به جای فکر کردن به حجم کاتالوگ تان به کیفیت طراحی صفحات آن دقت و سعی کنید که صفحات آن به اندازه تعداد محصولات شما باشد. در برخی از مواقع کاتالوگ های کوتاه و مختصر بیشتر از کاتالوگ های طولانی می توانند مشتریان را جذب کنند. یکی از دلایل آن می تواند این باشد که افراد از اینکه صفحات زیادی را ورق بزنند خسته و کسل می شوند.
منبع: qmpmarketing


ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

5 کسب و کار با رشد سریع از رازهای موفقیت شان می گویند

قیمت موردنظر خود را مطرح کنید

5 توصیه برای ترغیب مخاطبان به خواندن ایمیل های سرد

10 اقدامی که برای فعالیت بازاریابی در سال 2018 باید مورد توجه جدی قرار داد

5 راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی

نحوه استفاده از محتوا برای ایجاد برنامه آموزشی

ترغیب 4 درصد از مشتریان سرآمد به خرید 16 برابری

3 کسب و کار کوچک که از بازاریابی محتوایی درست استفاده می کنند

برندها برای متقاعد ساختن نسل جدید تلاش می کنند

سال 2019؛ انقلابی در خرید و فروش آنلاین

7 اشتباه نویسندگان تازه کار در زمینه تولید محتوا

5 روش اثبات شده برای افزایش مخاطب در شبکه اجتماعی اینستاگرام

3 راه وفادارسازی مشتریان

4راهکار برای افزایش سرعت سایت و جایگاه برندمان در گوگل

چگونه با نسل جدید تعامل بازاریابی موفق داشته باشیم / الفبای ارتباط با نسل جوان

پیشگام شدن در بازارهای جهانی

8 نکته کاربردی برای بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

چگونه مراسم معرفی محصول جدید برندمان را مدیریت کنیم؟

اجزای طرح بازاریابی ویژه یک استراتژی نفوذ در بازار انبوه

چگونه روبات های چت را به سلاح مخفی برندمان در مناسبت ها تبدیل کنیم؟

فصل اقتصاد سایت تخصصی اقتصاد ایران

آگهی ها

  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل اقتصاد
  • تعرفه آگهی های فصل اقتصاد
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • بسته های ویژه خبری فصل اقتصاد
  • حضور فعال گروه رسانه ای فصل اقتصاد و فصل تجارت در نمایشگاه