موفقیت در شبکه های اجتماعی چیست؟ تبلیغات

موفقیت در شبکه های اجتماعی چیست؟

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - وقتی که شما شروع به فعالیت در شبکه های اجتماعی می کنید، به چه چیزی فکر می کنید؟
- چگونه به بیش از 20000 طرفدار برسید؟
- شاید هم به زیر 1000 طرفدار فکر می کنید؟
به هرحال سریعا مسیر فکری خود را تغییر دهید، البته طرفداران پارامترهای هدف شما هستند، ولی هدف شما چیزی فراتر از اینهاست و موفقیت در شبکه های اجتماعی تعداد طرفداران شما نیست، بلکه ماندگار شدن شما مهم تر از این اعداد است، پس دست از شماردن بردارید و به این فکر کنید که چه تعدادی از دنبال کننده های شما در مطالب شما مشارکت می کنند.
وقتی مشتریان شما شروع به مشارکت می کنند و محتوا و مطالب شما را گسترش می دهند شما موفق به وسعت دادن نام برند خود در شبکه های اجتماعی شده اید و این موضوع به خودی خود طرفداران شما را افزایش می دهد.
بگذارید با یک مثال توضیح دهیم:
بر فرض که یک شرکت کوچک با 10 کارمند در یک شبکه اجتماعی 1000 طرفدار دارد که 190 نفر از آنها در صفحه مربوطه فعال هستند، حال همین شرکت در حالتی دیگر 500 طرفدار دارد و 95 نفر فعال در صفحه شرکت. حال به نظر شما رسیدگی به کدام گروه راحت تر است؟ مسلما شما هم با من موافقید که گروه کوچک تر را با هزینه و نیروی کمتری می توان خوراک داد و زیر نظرشان گرفت با این اصل که هر دو گروه قرار است یک کار کنند و آن انتشار محتوای شماست با این تفاوت که در دومین مثال بهره وری و اثربخشی شما بیشتر است.
قدرت یک نفر
به یاد داشته باشید که در شبکه های اجتماعی فقط یک نفر می تواند کاری را انجام دهد که قرار است صدها نفر انجام دهند. ممکن است فقط با یک نوشته در مورد شرکت شما توسط یک نفر و پیوستن و مشارکت دیگران به آن دروازه ای را برای شما بگشاید که شاید صدها نفر نتوانسته باشند این کار را برای شما انجام دهند.
جلب طرفدار
معمولا وقتی طرفداران به یک صفحه می پیوندند که چیزی متفاوت باشد. حال پیشنهاد این است که شروع کنید به ایجاد محتوا و هرچه بیشتر این کار را انجام دهید تا متوجه شوید کدام مطالب شما بیشترین طرفدار را دارد و بدین ترتیب شما به زودی سبک خود را بهبود می دهید و طرفداران تان بیشتر می شود و این راهی است که در آخر باید به این ختم شود که فروش شما بالا رود و نه اینکه هزینه های شما افرایش یابد.
منبع: imarketor


ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

5 کسب و کار با رشد سریع از رازهای موفقیت شان می گویند

قیمت موردنظر خود را مطرح کنید

5 توصیه برای ترغیب مخاطبان به خواندن ایمیل های سرد

10 اقدامی که برای فعالیت بازاریابی در سال 2018 باید مورد توجه جدی قرار داد

5 راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی

نحوه استفاده از محتوا برای ایجاد برنامه آموزشی

ترغیب 4 درصد از مشتریان سرآمد به خرید 16 برابری

3 کسب و کار کوچک که از بازاریابی محتوایی درست استفاده می کنند

برندها برای متقاعد ساختن نسل جدید تلاش می کنند

سال 2019؛ انقلابی در خرید و فروش آنلاین

7 اشتباه نویسندگان تازه کار در زمینه تولید محتوا

5 روش اثبات شده برای افزایش مخاطب در شبکه اجتماعی اینستاگرام

3 راه وفادارسازی مشتریان

4راهکار برای افزایش سرعت سایت و جایگاه برندمان در گوگل

چگونه با نسل جدید تعامل بازاریابی موفق داشته باشیم / الفبای ارتباط با نسل جوان

پیشگام شدن در بازارهای جهانی

8 نکته کاربردی برای بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

چگونه مراسم معرفی محصول جدید برندمان را مدیریت کنیم؟

اجزای طرح بازاریابی ویژه یک استراتژی نفوذ در بازار انبوه

چگونه روبات های چت را به سلاح مخفی برندمان در مناسبت ها تبدیل کنیم؟

فصل اقتصاد سایت تخصصی اقتصاد ایران

آگهی ها

  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل اقتصاد
  • تعرفه آگهی های فصل اقتصاد
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • بسته های ویژه خبری فصل اقتصاد
  • حضور فعال گروه رسانه ای فصل اقتصاد و فصل تجارت در نمایشگاه