آمازون، استارت آپ های غذایی را تهدید می کند گزارش

آمازون، استارت آپ های غذایی را تهدید می کند

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - اواسط سپتامبر، وال استریت ژورنال گزارش داد که Whole Foods سال آینده یک حرکت بزرگ دیگر را آغاز خواهد کرد: تولیدکننده غذای محلی دیگر می توانند آیتم های خود را در 470 فرشگاه ارتقا دهند و یا چک کنند که چگونه محصولات خود را ذخیره یا به نمایش بگذارند.
سه ماه بعد از اینکه آمازون، Whole Foods را به قیمت 13.7 میلیارد دلار خرید، غول تجارت الکترونیک تغییرات زیادی در فروشگاه های سراسر کشور انجام داد. قیمت ها کاهش پیدا کرده، آمازون اکو همه چیز را در قفسه قرار داده است و تمام تولیدات Whole Foods در Amazon.com در دسترس قرار دارد.
اواسط سپتامبر، وال استریت ژورنال گزارش داد که Whole Foods سال آینده یک حرکت بزرگ دیگر را آغاز خواهد کرد: تولیدکننده غذای محلی دیگر می توانند آیتم های خود را در 470 فرشگاه ارتقا دهند و یا چک کنند که چگونه محصولات خود را ذخیره یا به نمایش بگذارند.
جیمی نسل، معاون فروش موادغذایی Good Eggs در سانفرانسیسکو معتقد است: این تغییر به سیستم های غذایی محلی در سراسر کشور آسیب می زند. این استارت آپ، با تولیدکنندگان غذایی محلی کار می کند و برخی از آنها نمونه محصولات خود را در Whole Foods قرار می دهند.
با این حال، یک شانس دیگر وجود دارد، برندهای کوچک مقیاس هنوز قادر هستند یک جا در Whole Foods داشته باشند. تولیدکنندگان می توانند به خریداران منطقه ای متوسل شود، روابط شخصی با مشتریان در فروشگاه های ایجاد کنند و به نوبه خود، برندهای خود را بسازند.
با انتشار این اخبار در هفته های اخیر، به نظر می رسد این فرصت همه چیز را نابود کرده است.
Whole Foods مدت زمان طولانی برای تمرین تامین کنندگان موادغذایی محلی برای ارائه نمونه و آموزش مشتریان در مورد محصولات خود، در فروشگاه ها صرف کرده است. به اعتقاد نسل، این عمل، یک روش ارزشمند برای برندهای محلی است.
یکی دیگر از زنجیره های موادغذایی، Kroger است که می گوید: شروع به کار با تولیدکنندگان موادغذایی محلی ادامه فعالیت و تصمیم Whole Foods بوده است.
مایک مک دویت، مدیرعامل شرکت آشپزی Terra"s Kitchen در بالتیمور اخیرا به سی ان بی سی گفته بود که درباره روابط آینده شرکت با تولیدکنندگان غذای محلی، خیلی خوش بین نیست. او امیدوار است که این اقدام همچنان به معنی حمایت از محصولات و کسب و کارهای محلی باشد.
این تلاش، بخشی از تلاش بزرگ آمازون و Whole Foods برای ایجاد فروشگاه های سازگارتر است که می تواند به معنی تاکید بیشتر بر محصولات محلی باشد.
از سال 2018، فروشگاه های شخصی، مجاز به فروش اقلام منطقه ای نخواهند بود. در عوض هیات مدیره Whole Foods در تگزاس تصمیم گرفته اند درصد بالاتری از این محصولات را فروشگاه ها به فروش برسانند.
سخنگوی Whole Foods به وال استریت ژورنال گفته است: داشتن طرفداران نام تجاری در فروشگاه ها، موجب حواس پرتی کارمندان و ناکارآمدی می شود، سیستم جدید برای صرفه جویی در هزینه در نظر گرفته شده است.
اما به عنوان یک نتیجه، شاید تولیدکنندگان موادغذایی تصمیم بگیرند محصولات خود در جای دیگر بفروشند.

ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

قیمت مصالح ساختمانی بیشتر شد

کدامیک از اعضای اوپک نسبت به سطح تولید توافق شده تخلف کردند؟

چطور در دره سیلیکون سریع پولدار شویم؟

چرا استارت‌آپ‌های آمریکایی برتر از اروپایی‌ها هستند؟

کار به بخش خصوصی سپرده شود

دوچرخه های هوشمند سوار شوید

همسایه کودتاخیز

هشدار وزیراقتصاد به فراریان مالیاتی و دارندگان کارت های بازرگانی اجاره‌ای

ایران برای اتباع هند، روادید فرودگاهی صادر می‌کند

اعداد و ارقام اقتصادی در هفته چهارم تیرماه 1397

بازی سرمایه ­داری

قرارداد نفتی با روسیه تنها روی کاغذ است

بخش خدمات بیشترین تسهیلات را دریافت کرد

ترامپ با فدرال رزرو هم در می افتد

حقیقی‌ها در بازار ضدسرمایه

راه‌یابی 55 اثر به مرحله نهایی جشنواره فرهنگی امین‌الضرب

حفظ رکورد تا پایان تیرماه؟

بیل کتاب خوان

تعرفه های وارداتی به صنعت ماشین های کلکسیونی ضربه می زند

بوم گردی با استارت آپ ها

وزارت استارت آپ ها

شفافیت منجر به بهبود وضع اقتصاد می شود

غول‌های فناوری؛ دردسری جدید برای اقتصاد آمریکا و جهان

چه روزی برای رها کردن شغل ثابت و چسبیدن به استارت آپ خودتان مناسب است؟

همه آمریکا مخالف ترامپ نیست

وفاداران

کارآفرینان میانسال از جوان‌ترها موفق‌ترند

هفت کارت‌پستال از آینده

نقد فروشی مشکل امروز بازار

شرکت های مختلف با ارز دارویی چه کالاهایی وارد می کنند؟

گمرک مانع از ترخیص 155 خودرو ثبت سفارش شده غیرقانونی شد

گردشگری سلامت در ایران آب می رود؟

شهروندی شرکتی (Corporate Citizenship) چیست و الزامات آن کدام است؟

کارت‌های برنده کره

سازمان تامین اجتماعی در اتاق شیشه ای قرار گیرد

فصل اقتصاد سایت تخصصی اقتصاد ایران

آگهی ها

  • تامین اجتماعی
  • کرمان موتور
  • ایرانسل
  • بیمه البرز
  • سامسونگ
  • تعرفه آگهی های فصل اقتصاد
  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل اقتصاد
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان