درخواست پرداخت زیان 23 هواپیمای توپولف زمین‌گیر شده کار و تعاون

درخواست پرداخت زیان 23 هواپیمای توپولف زمین‌گیر شده

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی از صدور درخواست این انجمن به مجلس شواری اسلامی به منظور پرداخت زیان زمین‌گیر شدن 23 هواپیمای توپولف توسط دولت خبر داد.

مقصود اسعد سامانی ، ضمن اعلام درخواست پرداخت زیان زمین‌گیر شدن 23 هواپیمای توپولف چهار شرکت هواپیمایی، اظهار کرد: اواخر سال 1389 بود که سازمان هواپیمایی کشوری دستور داد کلیه هواپیماهای توپولف شرکت‌های هواپیمایی زمین گیر شوند و بدین طریق از پرواز آن‌ها جلوگیری به عمل آمد.
وی ادامه داد: 23 هواپیمای توپولف موجود در کشور متعلق به چهار شرکت هواپیمایی بودند که خدمات پروازی ارائه می‌کردند و با جلوگیری از پرواز آن‌ها دچار زیان شدید شدند، چرا که هم مسیر پرواز خود را از دست دادند و هم نتوانستد از سرمایه خود به عنوان منبع درآمد استفاده کنند.
دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی با تاکید بر این که چهار شرکت هواپیمایی دارای 23 هواپیمای توپولف ضرر و زیان زیادی را متحمل شده‌اند، بیان کرد: از سال 1389 دولت اقدامی برای پرداخت خسارات شرکتهای هواپیمایی مذکور انجام نداده است و در حال حاضر پیشنهاد می‌کنیم با تعیین قیمت کارشناسی، خسارات‌هایی که شرکت‌های هواپیمایی مربوطه متحمل شده‌اند، پرداخت شود.
سامانی به پیشنهاد ارائه شده از سوی انجمن شرکت‌های هواپیمایی به مجلس شورای اسلامی در راستای تعیین و پرداخت خسارات 23 هواپیمای توپولف زمین گیر شده اشاره و اعلام کرد: انجمن شرکت‌های هواپیمایی پیشنهادی را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است تا در صورت صلاحید نمایندگان، در لایحه بودجه 98 در نظر گرفته شود و زیان شرکت‌هایی که متحمل خسارت شده‌اند، پرداخت شود.
وی افزود: این پیشنهاد در کمیسیون عمران مجلس شواری اسلامی به عناون تبصره الحاق به لایحه بودجه مصوب شده است و در صورت تصویب در کمیسیون تلفیق در صحن مجلس ارائه خواهد شد.
دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی با اشاره به این که رقم خسارات ناشی از زمین گیر شدن 23 هواپیمای توپولف باید توسط کارشناسان رسمی دادگستری تعیین شود گفت: از این طریق خساراتی که به شرکت‌های هواپیمایی تحمیل شده تعیین و پرداخت می‌شود.
سامانی همچنین در مورد این که تصمیم دولت در سال 1389 به دلیل خطرات ناشی از سقوط هواپیماهای توپولف و وقایع ناگوار به جای مانده سقوط بود، اظهار کرد: این هواپیماها قابل پرواز بودند و می توانستد تا سال 2020 میلادی پرواز کنند.
انتهای پیام



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

دومین نمایشگاه کار ایران برگزارمی‌شود

اعلام شرایط فروش بلیت چارتری

برخورد با گران‌فروشی بلیت هواپیما در تعطیلات 22 بهمن

پروژه‌های مسکن مهر قبل از تکمیل زیرساخت‌ها نباید تحویل شود

ژاپنی‌ها دو میلیون بشکه دیگر نفت از ایران خریدند

6 میلیون کارگر فاقد بیمه بسته حمایتی نگرفتند

حق مسکن 100 هزار تومانی کارگر بهتر از هیچ است

12 درصد از شاغلان جوان اروپایی در معرض فقر هستند

با متخلفان ارائه بلیت چارتری خارج از چارچوب برخورد می‌شود

فرود اضطراری هواپیمایی که مسافران را منجمد کرد

افتتاح 28 هزار مسکن مهر در شهرهای جدید

مردم را از دسترسی به اخبار صحیح محروم نکنیم/ نجات کشور با ورود جوانان توانمند به عرصه مدیریت میسر است

آغاز مذاکرات دستمزد 98 از هفته آینده/مزد چگونه تعیین می‌شود؟

برگزاری اولین جلسه کمیته مزد شورای عالی کار 8 بهمن ماه

تغییر مدیرعامل ایران ایر صحت ندارد

لغو مجوز پروازهای ماهان از سوی آلمان غیر قابل توجیه است

امروز با فضای مجازی؛ تجمع بازنشستگان مقابل وزارت کار

وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و خبرگزاری ایرنا ، تفاهم نامه همکاری امضا کردند

استخدام فارغ التحصیلان توسعه بازار و مناقصات در یک شرکت

بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خبرگزاری ایرنا

فصل اقتصاد سایت تخصصی اقتصاد ایران

آگهی ها

  • بانک سینا
  • بانک گردشگری
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل اقتصاد
  • بسته های ویژه خبری فصل اقتصاد
  • بانک سپه
  • بانک آینده