روان سازی خدمات بانک ملی برای افزایش رضایت مشتریان اقتصاد کلان

روان سازی خدمات بانک ملی برای افزایش رضایت مشتریان

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - مدیرعامل بانک ملی ایران از روان سازی بیشتر فعالیت‌های مورد انتظار مشتریان در این بانک خبر داد و گفت: بزودی اختیارات بیشتری به ادارات مانند خرید دین و صدور ضمانتنامه‌ها داده می‌شود.
به گزارش فصل اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده امروز در همایش بررسی عملکرد سه ماهه سوم واحدهای این بانک با بیان این که بوروکراسی های اداری نباید مانع از خدمت رسانی مطلوب به مشتریان شود، اظهار کرد: باید تا حد ممکن از اختیارات ارائه شده توسط بانک مرکزی و هیات مدیره بانک در شعب استفاده شده و سرعت ارائه خدمات به مشتریان افزایش یابد.
وی با اشاره به این که سرعت فعالیت ها در دنیای رقابتی امروز اهمیت وافری پیدا کرده است، ادامه داد: نمی توان مشتری را برای دریافت یک خدمت معطل کرد، در حالی که همه امکانات قانونی برای ارائه سریع آن خدمت وجود دارد.
حسین زاده با بیان این که عملکرد همه واحدهای بانک به صورت هفتگی در جلسه هیات مدیره می شود، گفت: هیات مدیره بانک مصمم است جایگاه مطلوب بانک ملی ایران در نظام بانکی را حفظ کند و از همه ظرفیت های قانونی برای برطرف کردن موانع استفاده خواهد شد.
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: مدیران اهل ریسک و آشنا به قوانین و مقررات، مورد تایید هیات مدیره هستند و به آنها اختیاراتی برای فعالیت بیشتر در جهت بهبود امور و ایجاد رضایت در مشتریان داده خواهد شد.
حسین زاده با اشاره به این که اولویت امروز کشور، کمک به ایجاد اشتغال و افزایش تولید است، اظهار کرد: شعب در پرداخت تسهیلات، سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی را در اولویت قرار دهند، اما این تسهیلات باید به واحدهایی پرداخت شود که تولید مستمر دارند و با مشکل فروش تولید خود مواجه نیستند.
وی همچنین محصولات بانکداری الکتزونیک بانک ملی ایران را از پیشرفته ترین محصولات موجود در نظام بانکی خواند و گفت: سوپر محصولاتی مانند بام، بله و اپلیکیشن ٦٠، همواره مورد تحسین فعالان نظام بانکی و بانک مرکزی قرار گرفته اند، بنابراین باید از حداکثر توان موجود برای تبلیغ و استفاده از آنها بهره برد.
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین از افزایش سطوح اختیارات مدیران برای فروش اموال مازاد بانک خبر داد و گفت: خوشبختانه بانک ملی ایران در این زمینه سرآمد است و روند وصول مطالبات معوق بانک نیز سرعت گرفته، به طوری که وضعیت بانک در این دو شاخص همواره رو به بهبود است.
وی از برگزاری دومین «ملی شو» در آینده نزدیک نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: تازه ترین محصولات بانک ملی ایران به زودی رونمایی خواهد شد تا نشان دهد این بانک به یک نهاد مدرن، توانمند و پیشتاز تبدیل شده است.



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

سن استخدام افزایش می‌یابد؟

حذف صفرها از پول، نیازمند استدلال محکم و مستدل است

حذف ‌چهار صفر محاسبات را آسان‌تر می‌کند

ویدئو / حذف چهار صفر از پول ملی، تورم را کم می‌کند؟

واگذاری پنج پروانه‌ اکتشافی در دو استان کشور

ابلاغ دستورالعمل سپرده ریالی مبتنی بر ارز در روزهای آینده

باید دنبال احیای اعتماد مردم به بانک مرکزی و ثبات بازار پول و ارز باشیم

زمان واریز یارانه دی اعلام شد

آغاز پرداخت سود سهام عدالت روستائیان و عشایر از چهارشنبه

پایداری در برابر تحریم‌ها مهم‌ترین شاخص بودجه سال 98

بانک مرکزی اراده کند امکان اصلاح نظام کارمزدی وجود دارد

اعتبار 1450 میلیارد تومانی بسته حمایتی واریز شد

ذخایر دلار روسیه با بیت‌کوین جایگزین می‌شود

واریز بسته حمایتی 1450 میلیارد تومانی کارگران به حساب تامین اجتماعی/سهم هر خانوار 100 تا 300 هزار تومان+سند

رشد 57 درصدی سود "وصندوق" در شش ماهه اول سال 97

بیمه شخص ثالث راننده محور می‌شود/خانم‌ها تخفیقات ویژه بیمه‌ای دریافت می‌کنند

انسجام ارکان وزارت اقتصاد در استان‌ها، اهرم تحولی بزرگ در اقتصاد کشور

فرار مالیاتی 25 هزار میلیاردتومانی با کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای

کل اقتصاد وابسته به گمرک است/ 85 درصد واردات کشور، مواد اولیه است

صندوق‌های قرض‌الحسنه محرک اقتصاد کشور

فصل اقتصاد سایت تخصصی اقتصاد ایران

آگهی ها

  • بانک گردشگری
  • تعرفه آگهی های فصل اقتصاد
  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل اقتصاد
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • بسته های ویژه خبری فصل اقتصاد