حسین زاده خبر داد: روان سازی خدمات بانک ملی برای افزایش رضایت مشتریان بانک و بیمه

حسین زاده خبر داد: روان سازی خدمات بانک ملی برای افزایش رضایت مشتریان

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - مدیرعامل بانک ملی ایران از روان سازی بیشتر فعالیت های مورد انتظار مشتریان در این بانک خبر داد و گفت: به زودی اختیارات بیشتری به ادارات امور داده می شود تا خدماتی مانند خرید دین و صدور ضمانتنامه ها بیش از پیش تسهیل شود.


به گزارش فصل اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد رضا حسین زاده امروز در همایش بررسی عملکرد سه ماهه سوم واحدهای این بانک با بیان این که بوروکراسی های اداری نباید مانع از خدمت رسانی مطلوب به مشتریان شود، اظهار کرد: باید تا حد ممکن از اختیارات ارائه شده توسط بانک مرکزی و هیات مدیره بانک در شعب استفاده شده و سرعت ارائه خدمات به مشتریان افزایش یابد.
وی با اشاره به این که سرعت فعالیت ها در دنیای رقابتی امروز اهمیت وافری پیدا کرده است، ادامه داد: نمی توان مشتری را برای دریافت یک خدمت معطل کرد، در حالی که همه امکانات قانونی برای ارائه سریع آن خدمت وجود دارد.
حسین زاده با بیان این که عملکرد همه واحدهای بانک به صورت هفتگی در جلسه هیات مدیره می شود، گفت: هیات مدیره بانک مصمم است جایگاه مطلوب بانک ملی ایران در نظام بانکی را حفظ کند و از همه ظرفیت های قانونی برای برطرف کردن موانع استفاده خواهد شد.
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: مدیران اهل ریسک و آشنا به قوانین و مقررات، مورد تایید هیات مدیره هستند و به آنها اختیاراتی برای فعالیت بیشتر در جهت بهبود امور و ایجاد رضایت در مشتریان داده خواهد شد.
حسین زاده با اشاره به این که اولویت امروز کشور، کمک به ایجاد اشتغال و افزایش تولید است، اظهار کرد: شعب در پرداخت تسهیلات، سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی را در اولویت قرار دهند، اما این تسهیلات باید به واحدهایی پرداخت شود که تولید مستمر دارند و با مشکل فروش تولید خود مواجه نیستند.
وی همچنین محصولات بانکداری الکتزونیک بانک ملی ایران را از پیشرفته ترین محصولات موجود در نظام بانکی خواند و گفت: سوپر محصولاتی مانند بام، بله و اپلیکیشن ٦� ، همواره مورد تحسین فعالان نظام بانکی و بانک مرکزی قرار گرفته اند، بنابراین باید از حداکثر توان موجود برای تبلیغ و استفاده از آنها بهره برد.
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین از افزایش سطوح اختیارات مدیران برای فروش اموال مازاد بانک خبر داد و گفت: خوشبختانه بانک ملی ایران در این زمینه سرآمد است و روند وصول مطالبات معوق بانک نیز سرعت گرفته، به طوری که وضعیت بانک در این دو شاخص همواره رو به بهبود است.
وی از برگزاری دومین «ملی شو» در آینده نزدیک نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: تازه ترین محصولات بانک ملی ایران به زودی رونمایی خواهد شد تا نشان دهد این بانک به یک نهاد مدرن، توانمند و پیشتاز تبدیل شده است.
انتهای پیام/



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

دلار 150 تومان ارزان شد

همتی؛ بازار ارز تحت کنترل است/ دلالان در تله بانک مرکزی

سهم کارمزد 34 بانک از تراکنش‌های خرید + جدول

شش سفیر فرهنگی بانک صادرات ایران جوایز خود را دریافت کردند

رئیس کل بیمه مرکزی: راننده محور شدن بیمه شخص ثالث به‌معنای صدور بیمه نامه برای هر راننده نیست

نظام کارمزدی نادرست، شفافیت را در نظام بانکی کم‌رنگ کرده‌است

خرید چند بیمه نامه ثالث برای یک خودرو صحت ندارد

بیمه«شخص ثالث راننده‌محور»به مفهوم صدوربیمه‌نامه برای راننده نیست

پرداخت حق بیمه برای هر فرد را تکذیب می‌کنم/ صدور بیمه شخص ثالث بر اساس عملکرد رانندگان

سهم کارمزد 34 بانک به ازاء هر 10 هزار تومان تراکنش خرید

اقبال بورس باز ها به گروه سیمان و پالایشگاه

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: قیمت واقعی ارز در کشور 8 هزار تومان است

رئیس مرکز تجارت جهانی ایران: “ادعای ورشکستکی بانک‌ها” روی دیگر سیاست تحریم بانکی است

ابهامات “راننده محوری” در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث

نظرات یک کارشناس اقتصادی از شرط موفقیت حذف صفر از پول ملی

در 9 ماه امسال 89 هزار میلیارد تومان درآمد نفتی با رشد 39 درصدی وصول شد

از سوی بانک مرکزی؛ پایگاه داده‌ای از اطلاعات هویتی تمام مشتریان بانکی ایجاد شد

برنامه‌ای برای بازگشایی ثبت سفارش خودرو در سال 98 نداریم

ابزارهای مالی جدید در راه بورس

نماد بانک شهر در بازار پایه فرابورس باز شد

فصل اقتصاد سایت تخصصی اقتصاد ایران

آگهی ها

  • بانک گردشگری
  • تعرفه آگهی های فصل اقتصاد
  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل اقتصاد
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • بسته های ویژه خبری فصل اقتصاد