آینده تبلیغات آنلاین تا سال 2021 به کدام سمت می رود؟ تبلیغات

آینده تبلیغات آنلاین تا سال 2021 به کدام سمت می رود؟

  بزرگنمايي:

فصل اقتصاد - یکی از مهم ترین چالش های پیش روی فعالان حوزه تبلیغات آنلاین و بازاریابان دیجیتال، ماندن در بازار همیشه در حال تغییر فضای دیجیتال است.
هرچند در سال های اخیر می توان بهتر پیش بینی کرد که ترند تبلیغات آنلاین چه خواهد بود، اما حقیقت این است که با توجه به ظهور ابزارها و رسانه های جدید، امکان تشخیص زودهنگام تغییرات کار سختی است. تغییرات در فضای دیجیتال در سال های اخیر توانسته است کل کسب و کار تبلیغات آنلاین را به چالش بکشد.
اما بر اساس داده های گذشته امکان پیش بینی برخی از ترندهای بازار دیجیتال وجود دارد. چیزی که اکثر فعالان این حوزه به آن اطمینان دارند این است که تبلیغات آنلاین به این زودی ها اشباع نمی شود و همچنان به شدت در حال رشد و توسعه است.
براساس آمار و ارقام مؤسسه استاتیسا Statisa، کل درآمد تبلیغات دیجیتال در سال 2017 میلادی بیش از 227میلیارد دلار خواهد بود. این رقم در سال 2015 حدود 168میلیون دلار آمریکا بوده است.
طبق پیش بینی های انجام شده، میزان کل درآمد حاصل از تبلیغات آنلاین تا سال 2021 چیزی حدود 332میلیارد دلار خواهد بود و این یعنی نزدیک به 46درصد رشد در چهار سال آتی.
اما حوزه تبلیغات رسانه های اجتماعی در سال های آینده احتمالا رشد غیرمستقیم سریع تری نسبت به دیگر حوزه ها خواهد داشت و این خبر خوبی برای اینفلوئنسرها خواهد بود.
بخش بزرگی از کیک تبلیغات آنلاین در سال های آتی بدون شک متعلق خواهد بود به تبلیغات صحیح در موتورهای جست وجو Search Advertising همچون گوگل که احتمالا سهمی در حدود 40درصد از کل درآمد تبلیغات را در برخواهد داشت.
هرچند به نسبت رشد تبلیغات ویدئویی Video Advertising و بنری Banner Advertising در سال های آینده رشد محافظه کارانه ای خواهند داشت تبلیغات به شکل آگهی های ثابت Classified Advertisingعملا رشدی نخواهند داشت و باید با آن خداحافظی کرد.
منبع: imarketor



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

معرفی کتاب Crushing It، به‌دستش بیاور اثر گری واینر چاک

روندهای مورد انتظار برای بازاریابی دیجیتال در سال 2019

بهترین و بدترین کمپین‌های برندینگ 2018

6مثال عالی از بازاریابی مباحثه ای

5 اکانت برتر توییتر در زمینه بازاریابی

7 راه طلایی کسب درآمد از اینترنت

9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام

وقتی ویدئو حرف اول را می زند / 5 قانون جدید موفقیت در بازاریابی ویدئویی

25 نکته مهم درخصوص گوگل داکس که هر بازاریابی باید بداند

3 تغییر اساسی در دنیای بازاریابی محتوایی

بزرگترین اشتباهات در بازاریابی محتوایی کدامند؟

5 نمونه از بهترین سازندگان وب سایت

5 نمونه از جذاب ترین محتوا در شبکه های اجتماعی

جذب مشتریان جدید توسط فاکتورهای خارج از سایت

17 کمپین تبلیغاتی و ویدئو بازاریابی که از تماشای آنها لذت خواهید برد

اجرای بازاریابی محتوا به صورت فعالیت گروهی و افزایش تأثیر آن

چگونه فروشگاهی فیزیکی در کنار فروشگاه آنلاین داشته باشیم؟

نگاهی به نکات مهم بازاریابی در سال 2018 / برترین توصیه های بازاریابی شبکه های اجتماعی

تمرکز بر تأثیرگذار نامناسب؛ مشکل اصلی بازاریابی تأثیرگذار

ارزش شهرت و اعتبار شما چقدر است

فصل اقتصاد سایت تخصصی اقتصاد ایران

آگهی ها

  • بانک گردشگری
  • تعرفه آگهی های فصل اقتصاد
  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل اقتصاد
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • بسته های ویژه خبری فصل اقتصاد